Viaplay nomineret til bedste tv-app

Viaplay er som den første og eneste nordiske streamingtjeneste nomineret i kategorien Best TV App til TV Connect Industry`s Awards med sin IOS app og densDownload-To-Go funktion.

Som første nordiske streamingtjeneste nogensinde har Viaplay kvalificeret sig blandt de nominerede til TV Connect Industry Awards. Der er i alt fem streamingtjenester, der er gået videre, og vinderen afsløres den 20. marts i London, hvor TV Connect Industry løber af stabelen.

- Vi er beæret over nomineringen som bedste tv-app. Det er et bevis på den succes, vi har haft med hensyn til at levere den bedste streamingtjeneste til vores forbrugere, siger Viaplays administrerende direktør, Niclas Ekdahl. En anerkendelse, der taler til Viaplays fortsatte produktudvikling, og som vi tager med os videre i vores arbejde.

Download-to-Go er en integreret del af Viaplays tilbud og koster ikke ekstra. Det downloadede indhold er tilgængeligt i 30 dage og er nemt at finde i applikationen. Det er også muligt at slette indholdet, efter man har set det for at frigøre plads. Download-to-Go er i øjeblikket kun tilgængeligt i Viaplays iOS app's (iPhone eller iPad).

Læs mere om Viaplay på www.viaplay.dk

Læs mere om TV Connect Awards på: www.tvconnectawards.com

For flere oplysninger, kontakt:
Janette Cohen, PR Manager
Telefon: +46 (0)73 6991978
E-mail: janette.cohen@viaplay.com

• Biograf, film, fotografi

Om Viaplay
Viaplay er Skandinaviens førende onlinetjeneste for TV, film og sport. Viaplay tilbyder de seneste tv-serier, tusindvis af populære film och livesendte sportsbegivenheder i verdensklasse som engelske Premier League, UEFA Champions League, NHL og Formel 1. Viaplay findes til computere, smarte telefoner, tablets, Smart TV (Samsung, Panasonic og LG) og Viasat-Top-Bokse. Læs mere på www.viaplay.com.

Viaplay AS er en del af Modern Times Group (MTG), som er et internationalt medieselskab med virksomheder på fire kontinenter og som producerer blandt andet gratis-TV, betalings-TV, radio og indholdsproduktion. MTGs Viasat Broadcasting producerer de gratis-TV og betalings-TV-kanaler, som findes på Viasats egen satellitplattform og tredjepartsnetværk, og distribuerer også TV via internet. MTG er også den største aktionær i CTC Media, Ruslands førende uafhængige tv-station. Besøg www.mtg.se for mere information

Christina Haugaard

Pressekontakt Head of PR Denmark Head of PR Denmark +45-21223043