Visit Sweden lukker i Danmark

Visit Swedens hovedkontor i Stockholm tilpasser sin globale tilstedeværelse, og det betyder, at kontorerne i Danmark og Norge lukker 31. marts 2020

Visit Sweden i Danmark og Norge har med succes gennemført mange store kampagner i samarbejde med de svenske regioner, destinationer og det svenske turisterhverv.

Visit Sweden vil nu overlade denne markedsføring til de svenske regioner, destinationer og turisterhvervet selv. Men turister fra Danmark og Norge har fortsat enormt stor betydning for Sverige, Visit Sweden vil derfor fremover støtte den svenske turistbranche med viden, så virksomhederne kan markedsføre sig selvstændigt på det danske og norske marked.

Visit Sweden afslutter sine aktiviteter i Danmark og Norge med virkning fra 31. marts 2020.

For yderligere information henvises til Visit Sweden i Stockholm: https://www.mynewsdesk.com/se/visitsweden

Visit Sweden er en kommunikationsvirksomhed, der promoverer Sverige som rejsedestination og styrker det svenske brand internationalt. Vores vision er at skabe lyst til Sverige og inspirere flere udenlandske turister at rejse til Sverige. Vi er tilstede i 8 lande over hele verden og kombinerer lokal tilstedeværelse med markedsomfattende kommunikation. Visit Sweden ejes ligeligt mellem den svenske stat gennem Näringsdepartementet og det svenske turisterhverv gennem Svensk Turism AB.

Anna Kron Boysen

Pressekontakt Senior PR Manager +45 2616 1376