Mød Visma på FORRETNINGSsystemer 2016

Hvorfor vælger 220 butikker ét fælles økonomisystem? Det ved Asger Simonsen, IT-chef hos Shoe-d-vision, den centrale indkøbs- og markedsføringsorganisation for blandt andet kæderne Skoringen og zjoos samt en række ECCO-shops i Danmark og Norge.

På messen FORRETNINGSsystemer 2016, der finder sted 24. november, fortæller Asger Simonsen om baggrunden for, hvorfor kæden har valgt Visma Business som fremtidigt økonomisystem, og hvilke kriterier kæden sammen med konsulenthuset Herbert Nathan & Co satte op for at finde det rigtige system og den rigtige partner til at implementere.

Visma Software deltager i messen både som udstillere og oplægsholdere. Således kan man blandt andre høre direktør Mads Rebsdorf fortælle om machine learning, og hvordan forskellige automatiseringsprocesser inden for regnskab, administration, revision og brancher vil påvirke arbejdsprocesserne hos både konsulenter, rådgivere og virksomheder.

Forretningssystemer 2016 præsenterer mere end 40 af de førende leverandører af professionelle forretningssystemer.

Messen afholdes torsdag den 24. november i København hos CinemaxX, Fisketorvet.

Læs mere om konferencen her www.forretningssystemer.dk

• Data, Telekommunikation, IT

Visma leverer en bred vifte af produkter og ydelser til mange forskellige brancher, forretningsområder og kundetyper.

Vi er Nordens førende leverandør inden for økonomisystemer, detail-IT, outsourcing af løn- og økonomi, inkasso samt udvikling af og rådgivning om større it-løsninger.

Visma er en af Nordens største virksomheder med over 6.700 ansatte i Danmark, Norge, Sverige, Finland, Holland, Rumænien, Letland og Litauen. Vores mange enheder og selskaber arbejder alle med effektivisering af forretningsprocesser på forskellige områder.

Det nordiske samarbejde gør, at vi har mulighed for at servicere virksomheder, der er repræsenteret i flere nordiske lande. Hvis din virksomhed har brug for assistance i flere af de nordiske lande, kan vi sammen skræddersy en løsning, der passer netop dit behov.

I Danmark er vi omkring 640 mennesker, der alle er parate til at effektivisere din virksomhed.

Lars Engbork

Adm. direktør Visma Software & Visma e-conomic +45 22 69 28 68