Visma Consulting er nu med på tre vigtige rammeaftaler som SKI-leverandør

Det offentliges indkøbsorganisation SKI har netop offentliggjort vinderne af en større it-rammeaftale til en samlet værdi af 1,2 milliarder kroner. Rammeaftalen SKI 02.18 omfatter "It-løsninger og vedligehold" og IT-konsulentvirksomheden Visma Consulting A/S er nu også på denne rammeaftale godkendt som leverandør til det offentlige.

SKI er ejet af Finansministeriet og Kommunernes Landsforening. Det er den organisation, der indgår rammeaftaler på produktområder, hvor offentlige institutioner og kommuner kan tilslutte sig.

- Da vi har en stor og omfattende løsningspalette målrettet det offentlige segment, hvor vi gennem mange år har leveret løsninger, der understøtter den ønskede digitalisering, selvbetjening og automatisering, er det vigtigt for os at være med.

- Med godkendelse på SKI 02.18 kan Visma Consulting i endnu højere grad tilbyde både standardløsninger som specialudviklede it-løsninger, hvor der indgår software, udvikling, implementering og projektledelse samt tilhørende ydelser inden for videreudvikling, vedligehold og drift af løsningerne, siger sales manager i Visma Consulting A/S,
Allan Lundgaard Hamilton.

Lettere for indkøberne at orientere sig mod de bedste

Rammeaftalen har 17 delaftaler under sig og er et omfattende værktøj, som gør det lettere for de offentlige indkøbere at orientere sig mod de bedste leverandører i markedet. Visma Consulting A/S er godkendt som leverandør på følgende delaftaler: Elektronisk sags- og dokumenthåndtering (ESDH), Digitale selvbetjeningsløsninger og Applikationsintegrationsløsninger.

Visma Consulting er i forvejen godkendt på rammeaftalerne SKI 02.15 og SKI 02.16. Sammen med SKI 02.18 kan Visma Consulting nu tilbyde SKI-kontrakter, der spænder fra it-kompetencer på timebasis og i projektorganiseret form til skræddersyede it-løsninger og vedligehold heraf.

- Det er forretningsområder, hvor vi har en betydelig ekspertise. Effektivisering af forretningsprocesser er netop kernen i de ydelser, som Visma Consulting leverer til kunderne, uanset om det er rådgivning, udvikling, integration, konfiguration eller vedligeholdelse,siger Allan Lundgaard Hamilton.

Om Visma Consulting

Visma Consulting leverer it-konsulenter og it-løsninger til den offentlige sektor, liv & pension samt udvalgte brancher i den private sektor. Ydelserne spænder lige fra at hjælpe organisationer og virksomheder med at analysere deres behov over design af it-løsninger til udvikling, integration, vedligehold, support og forvaltning af systemer og applikationer.

• Computere, IT-teknologi, software

• visma consulting
  • ski-leverandør
  • ski

Visma leverer en bred vifte af produkter og ydelser til mange forskellige brancher, forretningsområder og kundetyper.

Vi er Nordens førende leverandør inden for økonomisystemer, detail-IT, outsourcing af løn- og økonomi, inkasso samt udvikling af og rådgivning om større it-løsninger.

Visma er en af Nordens største virksomheder med over 6.700 ansatte i Danmark, Norge, Sverige, Finland, Holland, Rumænien, Letland og Litauen. Vores mange enheder og selskaber arbejder alle med effektivisering af forretningsprocesser på forskellige områder.

Det nordiske samarbejde gør, at vi har mulighed for at servicere virksomheder, der er repræsenteret i flere nordiske lande. Hvis din virksomhed har brug for assistance i flere af de nordiske lande, kan vi sammen skræddersy en løsning, der passer netop dit behov.

I Danmark er vi omkring 640 mennesker, der alle er parate til at effektivisere din virksomhed.

Astrid Zimmer Nielsen

Pressekontakt National PR Manager Visma Danmark Holding A/S +45 3151 2587

Rikke Junker Bundgaard

Pressekontakt Head of Marketing & Communication Visma Enterprise Danmark +45 4282 2663