Visma valgt som leverandør på SKI 02.17

Offentlige myndigheder og forsyningsselskaber kan fra i dag, den 12. december 2017 og de kommende 4 år, få leveret it-konsulentydelser fra Visma gennem SKI's nye rammeaftale 02.17 It-konsulenter.

Den nye aftale, 02.17 It-konsulenter har til formål at sikre effektive indkøb af it-konsulenter i det offentlige. Rammeaftalen gør det muligt for alle offentlige myndigheder og forsyningsselskaber at foretage direkte tildeling ved køb af it-konsulentydelser.

Rammeaftalen 02.17 It-konsulenter, omfatter en række ydelsesområder, hvoraf Visma nu kan tilbyde konsulentydelser inden for følgende områder:

• Projekt- og programledelse
  • Databehandling
  • Infrastuktur og hardware
  • Test
  • Udvikling af ny funktionalitet
  • Tilpasning af eksisterende it-systemer
  • It-systemdrift
  • It-arkitektur
  • It-governance

>>Under SKI 02.17 rammeaftale fortsætter Visma med at tilbyde det offentlige Danmark nem adgang til højt kvalificerede konsulenter, og vi fortsætter med at digitalisere Danmark til gavn for os alle<< siger kommerciel direktør Allan Lundgaard Hamilton, Visma Consulting Danmark

02.17 It-konsulenter er tilpasset både brugernes behov og markedets mekanismer, hvilket resulterer i en rammeaftale, der skaber konkurrence og hjælper det offentlige med at købe effektivt ind.

Læs mere om rammeaftalen 02.17 It-konsulenter

For mere information, kontakt venligst:

Allan Lundgaard Hamilton
Kommerciel direktør, Visma Consulting A/S
e-mail: allan.lundgaard.hamilton@visma.com

Om SKI:

Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S (SKI) blev grundlagt i 1994 som offentlig ejet aktieselskab. Staten og Kommunernes Indkøbsservice (SKI) har til formål at effektivisere og professionalisere det offentlige indkøb.

• Data, Telekommunikation, IT

Visma er en førende leverandør af produkter og ydelser som effektiviserer virksomheder. Koncernen tilbyder software, inkassoløsninger, retail IT-løsninger og IT-relaterede projekter og rådgivning. Visma forenkler og automatiserer forretningsprocesser, inden for den private og offentlige sektor. 760.000 nordeuropæiske kunder benytter Vismas produkter og services og yderligere 300.000 bruger Visma som hosting-partner. Koncernen har 6 600 ansatte og havde i 2016 en omsætningen på NOK 7 855 millioner.

Astrid Zimmer Nielsen

Pressekontakt National PR Manager Visma Danmark Holding A/S +45 3151 2587

Rikke Junker Bundgaard

Pressekontakt Head of Marketing & Communication Visma Enterprise Danmark +45 4282 2663