Livet er for kort til ustabilt internet

Fiberselskabernes Waoo! er for fjerde år i træk blevet kåret som Bedst i Test blandt danske internetudbydere af rådgivningsvirksomheden Loyalty Group. Successen skyldes ifølge Waoo! selv, at danskerne ikke gider ustabile forbindelser på halv kraft.

Selvom det nu er fjerde gang i streg, at Waoo! bliver udråbt som den internetudbyder med de gladeste kunder, får det ikke selskabet til at læne sig tilbage og sole sig i successen.

”Vi er selvfølgelig beærede over, at kunderne bliver ved med at vise os den tillid, og vi er stolte over, at vi i udpræget grad formår at holde dem hos os i et marked, hvor kundernes loyalitet ellers kan ligge på et meget lille sted. Men vi er også fuldt ud bevidste om, at det skyldes hårdt arbejde for at levere et godt produkt, og at vi skal hænge i, hvis vi skal bibeholde samme momentum,” siger Waoo!’s administrerende direktør, Jørgen Stensgaard.

Gode karakterer for hastighed og stabilitet

Rådgivningsvirksomheden Loyalty Group sætter hvert år internetudbyderne under lup og har i år fået svar fra over 2.800 danskere i deres undersøgelse BrancheIndex Internet 2015. Waoo! ligger i top på stort set samtlige parametre, men scorer især højt på hastighed og stabilitet.

”Vi nyder godt af, at energiselskaberne meget tidligt så, at fiber ville blive fremtidens teknologi. Derfor er vi i dag velsignet med Danmarks bedste infrastruktur, så vi kan stille et rigtig godt produkt til rådighed for kunderne. Vores tolkning af undersøgelsen er, at kunderne mener, at livet er for kort til ustabilt internet. Og for at kunne forblive i førertrøjen forsøger vi hele tiden at være to skridt foran udviklingen, så kunderne ikke behøver at tænke over forbindelsen,” forklarer Jørgen Stensgaard.

Holder hvad de lover

En anden faktor i kundernes tilfredshed med Waoo! er ifølge Jørgen Stensgaard selskabets troværdighed, der bunder i en grundværdi om, at man skal holde, hvad man lover.

”Vi har i flere år arbejdet på at sikre større gennemsigtighed og forbrugertillid. Det har vi blandt andet gjort ved at stå fast på vores hastighedsgaranti og høje netværkskapacitet uden fair use grænser. Derfor har vi også været lidt bekymrede over, at nogle konkurrenter det seneste års tid har været ude og gradbøje begrebet hastighedsgaranti. Det er endnu en gang med til at forplumre opfattelsen af garantien, men vi har haft held til at fortælle kunderne, at hos os er et ord et ord,” siger Jørgen Stensgaard.

Om Loyaty Group og BrancheIndex Internet

BrancheIndex Internet 2015 udføres af den uafhængige rådgivningsvirksomhed Loyalty Group og afdækker hvert år danskernes loyalitet over for deres internetudbyder.

Undersøgelsen er gennemført i februar 2015 og i alt har 2.835 kunder i den danske internetbranche besvaret undersøgelsen. Mere information om undersøgelsen kan findes her: http://www.loyaltygroup.dk/internet

• Telekommunikation

• loyalty group
  • fiberbredbånd
  • danmarks bedste internet
  • internet

Bag Waoo står nogle af landets største, lokale fibernetselskaber, som har slået sig sammen for at bringe den ultimative, digitale løsning til vores danskerne. Vores størrelse og erfaring betyder, at vi kan tilbyde de mest innovative og fremtidssikrede løsninger – naturligvis til konkurrencedygtige priser.

Waoos produkter på internet, TV og telefoni leveres af det lokale fibernetselskab, som også står for rådgivning, installation, support og kundeservice.

Se mere på waoo.dk.

Waoo PR