WHINN 2019 – Ny viden, nyt netværk og nye partnerskaber!

Sæt kryds i kalenderen den 19. - 21. november 2019. Her åbner WHINN for 4. år i træk dørene til den internationale konference for sundhed og innovation. I år med temaet: Better healthcare through future technology. Hør her deltagere fortælle, hvorfor du bør deltage på WHINN 2019.

WHINN 2019 består af 5 konferencespor med højaktuelle emner som digital sundhed, hjemmebaseret sundhedspleje, robotter og droner m.v., samt inspirende keynotes fra ind-og udland, matchmaking, udstilling og live-demonstationer af løsninger og produkter og meget andet.

Hvorfor deltage på WHINN 2019?

- I år har vi skåret helt ind til benet med 5 spændende tracks, en spændende udstilling, og vi får nogle virkeligt gode keynotes og demoer. WHINN er konferencen, hvor du kan få ny viden, møde det netværk, som er vigtig i forhold til den offentlige sektor og virksomheder – og måske få nye partnerskaber, siger Michaela Andersen, direktør for WHINN.

WHINN tiltrækker deltagere fra hele verden inden for en bred målgruppe: kommuner, regioner, sygehuse, politikere, virksomheder m.fl. I videoen herunder fortæller deltagere fra WHINN, hvorfor WHINN er vigtig at deltage på.

WHINN’s hjemmeside kan du læse mere om de emner, som allerede er på plads på de forskellige spor.

Du kan også tilmelde dig WHINN’s nyhedsbrev og få direkte besked, når registreringen åbner til maj.

• robotter
  • sundhedspleje