På billedet ses vinderne af Årets XL-BYG 2016; Morten Jensen, XL-BYG Harboøre Byggecenter (t.v.) og Asbjørn Bovard, XL-BYG Sunds Tømmerhandel & Byggecenter (t.h.) sammen med adm. direktør i XL-BYG Thorbjørn Sejer Jensen.

Årets XL-BYG® forretninger 2016 kåret

På XL-BYG kædens årsmøde den 16. november blev Årets Byggecenter og Årets Prof-center kåret. XL-BYG Harboøre Byggecenter løb med sejren som Årets Byggecenter og XL-BYG Sunds Tømmerhandel & Byggecenter blev udnævnt til Årets Prof-center. Begge forretninger blev belønnet med 10.000 kr. til et firma­arrange­ment.

Kåringen sker på baggrund af resultaterne i en række målin­ger i alle kædens forretninger, bl.a. indkøbsvækst, salgsvækst og kundetilfredshed.

Som bevis på den ærefulde titel vil en montre med hhv. en gylden hammer (byggecenter) og en gylden murerske (prof-center) pryde de to vindende forretninger det næste års tid.