Nu kan drømmehytten i eget design blive til virkelighed

Nu kan drømmehytten i eget design blive til virkelighed

Udvalget af standardhytter på markedet er stort. Det spænder fra små redskabsrum til større kolonihavehuse, garager og jagthytter. Men selvom standardhytter både designmæssigt og størrelsesmæssigt kan dække de fleste behov, ønsker mange mennesker i dag et unikt udtryk, også når det gælder hytter. Det bliver nu endnu lettere at opnå. Som noget nyt tilbyder XL-BYG kæden nemlig at levere skræddersyede hytter efter forbrugerens eget design.

Fra serviet til færdig hytte

Det kræver ikke længere en fin 3D-tegning fra et dyrt tegneprogram at få produceret lige netop den hytte, man drømmer om. XL-BYG tilbyder at hjælpe med at tegne den enkelte forbrugers individuelle drømmehytte, og derefter at få den produceret hos en anerkendt dansk producent.

- Vi har i mange år leveret et bredt udvalg af standardhytter til familien Danmark. Gæstehytter, redskabsrum, pavilloner og kolonihavehuse. Vores eksperter har stor erfaring med hytter til mange forskellige formål, og kender derfor forbrugernes behov. Imidlertid ser vi i øjeblikket en ny tendens, der går i retning af, at kunderne investerer i større hytter end tidligere. Samtidig spørger de i stigende grad, om hytterne kan tilpasses deres individuelle behov. Det tager vi nu konsekvensen af og tilbyder derfor som noget nyt at tegne og få produceret hytter efter kundernes eget design, fortæller produktchef Martin Lynge Sørensen fra XL-BYG.

Produktchefen peger på, at selv hvis udgangspunktet blot er en håndtegnet skitse på bagsiden af en serviet, kan XL-BYG forretningernes faguddannede rådgivere vejlede kunderne og derefter få de nødvendige tegninger med mål samt materialebeskrivelser udarbejdet hos kædens hytteproducent. – Med denne nye mulighed behøver forbrugerne ikke det store kendskab til bygningskonstruktion eller arkitektur for at kunne udleve drømmen om en specialdesignet hytte. Vi sørger for afklaring af alle de tekniske detaljer, så kun fantasien hos kunden sætter grænsen for hyttens design, oplyser Martin Lynge Sørensen.

Med 122 forretninger, der har en samlet omsætning på ca. 8,5 mia. kr. er XL-BYG® én af Danmarks største og mest markante byggevarekæder. XL-BYG driver samtidig en velassorteret webshop med byggematerialer og artikler til hus og have.

Tilmeld dig gerne vores nyheder via presserummet på http://www.xl-byg.dk/moed-os/presse/#/.

Du kan også følge os på Linkedin og Facebook.