120 senge og 332 dyner doneres til velgørende formål

I sommeren 2015 har både Zleep Hotel Ballerup og Zleep Hotel Ishøj udskiftet inventar, så værelserne nu klargøres med helt nye sæt af dyner og puder. I samarbejde med Polen Indsamling sørger Zleep Hotels for, at de i første omgang 120 senge og 332 dyner og puder ikke bare bliver smidt ud, men bruges til at opbygge et herberg i Polen.

Vi glæder os over, at arbejde et sted, hvor vi ikke bare smider ting ud, når vi vælger at investere i nyt. Det er skønt at se, at vi kan glæde andre med ting, der har værdi for dem. Alle vores senge, dyner og puder er denne gang sendt til et herberg i Polen” fortæller Lene Toft, hotelchef på Zleep Hotel Ballerup.

Polen Indsamling

Polen Indsamling er en frivillig forening, der indsamler alt fra legetøj til møbler for derefter at bruge det på deres herberg i det sydlige Polen eller videresælge det til genbrugsbutikker. Efteråret er begyndt og Polens fattige befolkning rammes hårdt af kulden. Det giver derfor god mening for Zleep Hotels at sende senge, dyner og puder afsted, når hotellerne i Ballerup og Ishøj alligevel modtager nyt inventar i forbindelse med renovering.

• ballerup
  • zleep hotel ishøj