Zleep Hotels ansætter IT Manager

Den nyoprettede IT-stilling i Zleep Hotels blev den 1. november besat af Mohammed Majed, en ung og ambitiøs IT-ekspert. Han har erfaring med mange IT-elementer, bl.a. fra hans tidligere stilling hos Copenhagen Capacity og Henning Larsen Capacity. Hos Zleep Hotels kommer han til at bidrage positivt til virksomhedens fortsatte store udvikling.

IT og business går hånd i hånd. Jeg vil med min viden og erfaring prøve at gøre IT nemmere for organisationen. Jeg glæder mig utrolig meget til at arbejde sammen med alle i Zleep”, siger Mohammed Majed, IT Manager i Zleep Hotels.

Udvikling og IT går hånd i hånd

Mohammed har fået en central stilling i Zleep Hotels og kommer til at spille en stor rolle i den videre drift. Udviklingen, som virksomheden har vist i den seneste tid, kræver også bedre forståelse for IT og aktiv søgen efter alternative løsninger. Mohammed skal administrere alle fremtidige IT-projekter, hvilke der kun bliver flere af.

Zleep Hotels har netop ansat Mohammed Majed som IT Manager. Mohammed er vores første internt ansatte medarbejder, der skal fokusere på at kvalitetssikre både vores kommende, store IT-investeringer og nuværende IT samt stå for kontakten med vores IT-samarbejdspartnere. Det er et stort løft for vores organisation og en markering af, hvor vigtig og stor en del af Zleep IT er. Det bliver en fantastisk rejse, som Mohammed skal være med til at bringe Zleep Hotels videre på”, forklarer Peter Haaber, CEO i Zleep Hotels.

• Turisme

• ansættelse

Zleep Hotels

Zleep Hotels blev skabt tilbage i 2003 og konceptet har været det samme siden da: At give alle mulighed for og råd til at få en rigtig hoteloplevelse. I dag tæller hotelkæden i alt syv hoteller i Danmark og et i Tyskland. Zleep Hotels har vokseværk, hvilket tydeligt ses i det voksende antal hoteller samt i antallet af udvidelsesprojekter og renoveringsarbejde. Læs mere om Zleep Hotels på zleephotels.com.