News -

Med ny sansebuffet, ga DRM of Norway verdenstjernen Justin Bieber en smak av Norsk gastronomi

Justin Bieber fikk oppleve det beste av norsk kokkekunst på sitt korte besøk i en av verdens vakreste kystområder. For å skape en unik opplevelse I Stavanger for superstjernen, hadde det norske luksusbrandet DRM of Norway, skapt en helt spesiell matopplevelse.

- Våre mesterkokker med bakgrunn fra Kokkelandslaget og Michelin-restauranter serverte en buffet med syv retter basert på lokale råvarer. Med utgangspunkt i sjømat og reinsdyr i kombinasjon med grønnsaker og urter fra lokale bønder i Brimse på Jæren, skapte vi en helt særegen opplevelse for superstjernen, sier mesterkokk Danièl Rougè Madsen.

Norges fremste mat ambassadører

Gjennom kvalitetsbevisste kunder ønsker DRM of Norway å skape unike matopplevelser for det internasjonale markedet. Etter besøket av Justin Bieber er kokkene sikre på at de kan levere det aller beste av norske matopplevelser.

- Justin Bieber, alle danserne og hele staben fikk en smak av hva Stavanger og hele Norge har å by på. Vi presenterte en helt unik spesialbygget buffet som viser alle elementene viktige for råvarene og  som forsterker sanseopplevelsene til gjestene, sier mesterkokken Daniel R Madsen.

• Business enterprise

Daniel Rouge Madsen