Alppihiihtäjä Erika Pykäläinen on uusi ABAX Talent

Lehdistötiedote   •   Kesä 26, 2019 09:00 EEST

ABAX Suomen myyntijohtaja Olli Oivanen ja ABAX Talent Erika Pykäläinen

ABAX Talents on ABAXin sponsorointiohjelma, joka on suunnattu nuorille urheilun, musiikin ja taiteen edelläkävijöille. ABAX Suomen uusi talentti on lahjakas alppihiihtäjä Erika Pykäläinen.

”Erika valittiin ABAXin uudeksi talentiksi hänen ilmiselvän voittaja-asenteensa ansiosta. Hän on menestynyt erinomaisesti omassa lajissaan. Hän on pirteä, positiivinen ja määrätietoinen lahjakkuus. Nämä ominaisuudet ovat juuri sitä mitä toivomme talenteiltamme, joten valinta oli helppo”, kertoo Noora Väänänen, ABAX Suomen markkinointikoordinaattori.

18-vuotiaan Erikan ura on ollut nousujohteinen ja häntä on kehuttu seuraavaksi Tanja Poutiaiseksi. Erika on menestynyt upeasti junior-tason kilpailuissa. Hän tuli ensimmäiselle sijalle Longines Future Ski Championsissa St. Moritzissa, ja voitto oli ylivoimainen. Hänen nykyiset haasteensa ovat kovimmat kansainväliset kilpailut. Erika on valittu kaudelle 2019-2020 Suomen Alppihiihdon naisten maajoukkueeseen, jossa hän on nuorin haastaja.

Erikalla on tukenaan upea taustajoukko, johon ja ABAX on ylpeä päästessään mukaan. Suomalainen alppihiihtäjä, olympia- ja MM-mitalisti Tanja Poutiainen-Rinne pitää urheilijan ja yrityksen yhteistyötä hyvänä mahdollisuutena nuoren urheilijan uralle:

”Hienoa, että ABAX on ryhtynyt yhteistyöhön nuoren urheilijan kanssa. Parhaimmillaan yhteistyösopimus palvelee niin yrityksen kuin oman urheilijapolun tarpeitakin, ja siksi nuoren urheilijan on tärkeää saada yhteistyön oppeja jo varhain. Itselleni muodostui myös nuorena tärkeitä kumppanuuksia, jotka auttoivat omalla polullani.”

“Olemme ylpeitä ABAX Talents -projektistamme. Uskomme, että tätä kautta löydämme todellisia tähtiä, joiden kanssa voimme rakentaa menestyksekästä yhteistyötä tulevaisuudessa.” Noora Väänänen lisää.

ABAXista

ABAX on 'Solution Provider for the Connected Workspace'. Investcorpin tukema ABAX on yksi Euroopan johtavista telematiikka- ja IoT-alan yrityksistä. Älykkäiden ratkaisujen kautta ABAX verkostoi työympäristösi monipuolisten tuotteiden ja palveluiden avulla. Näiden palvelukokonaisuuksien avulla yrityksillä on mahdollisuus nostaa kannattavuuttaan, vähentää kuluja sekä parantaa johdon ja työntekijöiden toimintatapoja. Kaikki ABAXin ratkaisut ovat SaaS (Software-as-a-Service) -palveluita. ABAXilla on 450 työntekijää ja toimistot Norjassa, Ruotsissa, Tanskassa, Suomessa, Englannissa, Hollannissa, Saksassa ja Puolassa. Yrityksen pääkonttori sijaitsee Larvikissa, Norjassa. www.abax.fi

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.