Uusia tuulia Adeccon järjestelmämuutoksen myötä

Adeccolla on ollut käynnissä mittava järjestelmämuutos, joka on nyt saatettu onnistuneesti maaliviivoille asti ja seuraava askel onkin ottaa käyttöön uudet portaalit: työntekijöiden Vuoro-portaali ja asiakkaiden Aapo-portaali. Järjestelmämuutos tuo mukanaan useita toivottuja muutoksia ja parannuksia sekä työntekijöillemme että asiakkaillemme.

Tuemme työntekijöitämme sekä asiakkaitamme käyttöönotossa puhelimen ja sähköpostin välityksellä. Puhelinpäivystyksestä saat apua arkisin 9-17 välisenä aikana numerosta 010 320 6505. Päivystysajan ulkopuolella meihin voi olla yhteydessä päivystysajan sähköpostitse userinfo@adecco.fi. Työntekijät voivat lisäksi lähettää viestiä portaalin Chat-toiminnon kautta arkisin 8-16.

Työntekijöiden sähköinen työajan raportointi ja niiden hyväksyminen tehdään uusissa portaaleissa jo 3.6.2019 alkaen. Työntekijät syöttävät 1.6.2019 tai 3.6.2019 alkavasta palkanmaksujaksosta lähtien työtunnit Vuoro-portaalin kautta, riippuen käytössä olevasta palkanmaksuaikataulusta ja vastaavasti Aapo-portaalin kautta hyväksytään samaisesta jaksosta alkaen työntekijöiden sähköiset työaikaraportit.

Työntekijämme, löydät työkirjausten käyttöohjeet täältä.

Asiakkaamme, löydät tuntikirjausten hyväkymisen ohjeet täältä.