Adlibris on mukana #kirjassa

WSOY, Tammi, Johnny Kniga, Gummerus, Siltala, Teos, Crime Time ja Paasilinna avasivat eilen yhteisen #kirja-sivuston. Adlibris tarjoaa sivuston kävijöille kauppapaikan ja on mukana sivuston lanseerauksessa viiden euron lahjakorteilla.

Kirja on nyt #kirja

”Viimein Suomeen saadaan palvelu, joka kokoaa yhteen kirjoihin ja lukemiseen liittyvää verkkosisältöä sekä sosiaalisen median keskustelua”, sanoo Bonnier Books Finlandin toimitusjohtaja Timo Julkunen.

#kirja yhdistää kirjat ja ihmiset. Palvelusta löytyy lukuvinkkejä, käyttäjien arvioita, ajankohtaisia aiheita ja artikkeleja.  #kirja tuo sosiaalisen median virtana lukemisen ilmiöt ja päivänpolttavat puheenaiheet yhteen ja samaan paikkaan.  Hashtag-tunnisteita käyttämällä jokainen voi vaikuttaa  ja osallistua palvelun sisältöön.

”Kirjanystävät pääsevät palvelussa osaksi kirjailijoiden ja muiden lukijoiden muodostamaa yhteisöä, kun taas satunnaiset kirjanostajat löytävät sieltä helposti esimerkiksi seuraavan isänpäivä- tai joululahjavinkin” kertoo #kirja-projektin vetäjä, kehityspäällikkö Johanna Snell Bonnier Books Finlandista.

Palvelu on auki osoitteessa  www.kirja.fi.

• Taide, kulttuuri, viihde

• #kirja