Ensi-ilta: HISTORY-kanavan maagiset lauantait

Ensi-ilta: HISTORY-kanavan maagiset lauantait

Tajunnanräjäyttävä kokemus alkaa, kun maailmankuulu silmänkääntäjä Criss Angel esittelee huikeimpia temppujaan ja taikojaan kriitikoiden ylistämässä ja erittäin viihdyttävässä Mindfreak-sarjassa, joka alkaa HISTORY-kanavalla lauantaina 4. kesäkuuta.

Yhdysvaltalainen taikuri ja silmänkääntäjä Christopher Nicholas Sarantakos, joka tunnetaan paremmin Criss Angelinä, venyttää todellisuuden rajoja hillittömässä sarjassaan. Uskomattomat illuusiot, kuolemaa uhmaavat viime hetken paot, pelottomat esiintymiset ja huikeat fyysiset suoritukset ovat tehneet hänestä legendan, joka on palkittu Yhdysvaltain parhaan taikurin tittelillä viitenä vuonna peräkkäin.

Hänen ainutlaatuinen lähestymistapansa taikuuteen hylkää alan perinteiset rajoitukset. Tässä nykyajan mystiikassa on todellista särmää! Criss Angelin temput uhmaavat luonnonlakeja. Hän pakenee suorassa lähetyksessä purettavasta talosta viime hetkellä, kävelee järven yli Nevadassa, hänet tuhkataan elävältä, hän kävelee teräksen läpi ja kutsuu epäilijät mukaan tappavan vaaralliseen haasteeseen.

Katsojat pääsevät kurkkaamaan kulissien taakse, kun Angel tekee tutkimustyötä mykistäviä temppujaan varten. Hän esittelee taitojaan myös julkisilla paikoilla. Kauden jokaisessa 18:ssa jaksossa Angel hämmentää katsojia televisiohistorian luovimmilla taikatempuilla!

Criss Angel on esiintynyt Yhdysvaltain televisiossa parhaaseen katseluaikaan enemmän kuin yksikään toinen taikuri. TV-ohjelmien lisäksi hän on tienannut yli 150 miljoonaa loppuunmyydyllä Believe-show'llaan, joka toteutettiin yhdessä Cirque de Soleil'n kanssa Las Vegasissa.

Hänellä on myös nimissään useita esiintymisien aikana tehtyjä maailmanennätyksiä. Taikureiden kansainvälinen järjestö nimesi Angelin vuosikymmenen taikuriksi vuonna 2009 ja vuosisadan taikuriksi vuonna 2010.

Criss Angel Mindfreak - HISTORY-kanavalla lauantaisin kello 23.00, alkaen 4. kesäkuuta.

A+E Networks UK on televisioyhtiö, joka omistaa laadukkaita ja uraauurtavia fakta- ja viihdekanavia. Pohjoismaissa näitä kanavia ovat The HISTORY Channel, The HISTORY Channel HD, HISTORY2 ja HISTORY2 HD. Kanavilla ohjelmaa lähetetään ympäri vuorokauden ja kaikki ohjelmat on tekstitetty paikallisilla kielillä. Yhtiö on yhdysvaltalaisen A+E Networksin ja brittiläisen Sky:n yhteisprojekti, jolla on kanavia lähes 100 maassa halki Iso-Britannian, Pohjoismaiden, Benelux-maiden, Keski- ja Itä-Euroopan, Afrikan ja Lähi-Idän.