Ice Road Truckers -sarjan uudet jaksot HISTORY-kanavalla

Ice Road Truckers -sarjan uudet jaksot HISTORY-kanavalla

Jäisten teiden valtataistelussa koetaan hurjia käänteitä, kun hittisarja Ice Road Truckers palaa HISTORY-kanavalle upouuden tuotantokauden jaksoin torstaina 24. syyskuuta. Hallitseva mestaritiimi Polar Industries yrittää pysyä johdossa kaikin keinoin, mutta haastaja Darrell Ward ei aio perääntyä. Sota on valloillaan jäisellä rintamalla!

Taistelu Kanadan talvisista teistä alkaa jälleen. Kahden voittoisan kauden jälkeen Polar Industries yrittää puolustaa ykköspaikkaansa Manitoban kuljetuskuninkaana, mutta Darrell Ward on valmis haastamaan aiemman työnantajansa uudella firmallaan. Hän varastaa yhden Polarin huippukuskeista, Lisa Kellyn, avukseen taistoon.

Viime kauden lopussa Lisa ajoi jään läpi ja jatkaa nyt uraansa osaomistajana Darrellin uudessa firmassa, Montana Legendissä. Eeppisessä Daavidin ja Goljatin taistelussa pikkuruinen firma on valmis ottamaan vastaan millaisia keikkoja tahansa kisatessaan Polar Industriesin kanssa - välimatkoista ja vaaroista piittaamatta.

Polar-pomo Mark Kohaykewych ei alistu noin vain. Tiimiin liittyy rekkalegenda Alex Debogorskin, ja veteraanikuskit Todd Dewey ja Art Burke saavat joukkoonsa myös uuden kuskin, Mike Simmonsin. Molempien firmojen onni joutuu koetukselle, kun suojasää saapuu ennätysaikaisin. Tiet muuttuvat mudaksi, ja jäät alkavat sulaa.

Mutta kun pelissä ovat suuret summat ja elintärkeät varusteet, pysähtymiseen ei ole aikaa!

Rekkakuskien on selvittävä ajouransa ankarimmista olosuhteista. Hurja keli tyhjentää tiet muista rekoista, mutta kaksi tiimiämme jatkavat urheasti matkaa - ja joutuvat kärsimään seuraukset. Tätä kautta kuskit eivät tule koskaan unohtamaan.

Edith Iglauen “Denison's Ice Road” -kirjaan perustuva Ice Road Truckers alkoi HISTORY-kanavalla vuonna 2007. Ensimmäinen jakso oli Yhdysvalloissa kanavan 12-vuotisen historian katsotuin, ja sarja on sittemmin noussut maailmanlaajuiseen suosioon. Nyt vuorossa oleva tuotantokausi on sarjan yhdeksäs.

Upouusia jaksoja nähdään torstaisin klo 22, alkaen 24. syyskuuta.

A+E Networks UK on televisioyhtiö, joka omistaa laadukkaita ja uraauurtavia fakta- ja viihdekanavia. Pohjoismaissa näitä kanavia ovat The HISTORY Channel, The HISTORY Channel HD, HISTORY2 ja HISTORY2 HD. Kanavilla ohjelmaa lähetetään ympäri vuorokauden ja kaikki ohjelmat on tekstitetty paikallisilla kielillä. Yhtiö on yhdysvaltalaisen A+E Networksin ja brittiläisen Sky:n yhteisprojekti, jolla on kanavia lähes 100 maassa halki Iso-Britannian, Pohjoismaiden, Benelux-maiden, Keski- ja Itä-Euroopan, Afrikan ja Lähi-Idän.