Swamp People -sarjan uudet jaksot HISTORY®-kanavalla

Swamp People -sarjan uudet jaksot HISTORY®-kanavalla

Alligaattorinmetsästys alkaa jälleen Louisianassa, ja tällä kertaa rakastettu suon väki kohtaa hurjimmat ja aggressiivisimmat pedot koskaan! Swamp People -sarjan viides tuotantokausi pyörähtää käyntiin HISTORY®-kanavalla 20 upouuden jakson voimin 6. toukokuuta.

Swamp People -sarjan uudella tuotantokaudella seikkaillaan eteläisessä Louisianassa, missä peloton suon väki jahtaa alligaattoreita tappavien petojen vaaniessa jatkuvasti pinnan alla.

Viime vuonna metsästyskausi jäi lyhyeksi myrskyn takia, ja nyt alligaattorit ovat hävyttömämpiä kuin koskaan. Jättipedot ahdistelevat röyhkeästi rämeen asukkaita, mutta metsästäjät ovat vetäneet rajan suolle. Verenhimoisten jättipetojen eteneminen on pysäytettävä hinnalla millä hyvänsä.

Ihmishenget ovat vaakalaudalla ja alligaattoreiden hinnat pilvissä, ja niinpä suon asukit ottavat kaiken irti 30 päivän pyyntiajasta. Metsästäjien on turvauduttava uusiin strategioihin ja laajennettava jahtia tuntemattomille alueille napataukseen rämeen isoimmat ja karmeimmat pedot. Mutta olosuhteet ovat vaaralliset - jokaisen mutkan takana lymyää joko kilpailijoita, julkeita salametsästäjiä tai kuolettavia saalistajia.

Ruutuun palaavat vanhat tutut Troy Landry poikineen, RJ, Jay Paul Molinere,Junior ja Willie. Lisäksi tällä tuotantokaudella Terral Evans, yksi rajuimmista suomiehistä, tekee odotetun paluun. Tapaamme myös raivoisan apassitaistelijan Roger Riversin.

Swamp People alkoi HISTORY-kanavalla vuonna 2010 ja on sittemmin noussut yhdeksi kanavan suosituimmista ohjelmista yltäen ennätyksellisiin katsojalukuihin.

Toukokuussa HISTORY-kanavalla alkaa myös mm. kuusiosainen Search for the Lost Giants sekä Counting Cars -hittisarjan uusi tuotantokausi.

A+E Networks UK on televisioyhtiö, joka omistaa laadukkaita ja uraauurtavia fakta- ja viihdekanavia. Pohjoismaissa näitä kanavia ovat The HISTORY Channel, The HISTORY Channel HD, HISTORY2 ja HISTORY2 HD. Kanavilla ohjelmaa lähetetään ympäri vuorokauden ja kaikki ohjelmat on tekstitetty paikallisilla kielillä. Yhtiö on yhdysvaltalaisen A+E Networksin ja brittiläisen Sky:n yhteisprojekti, jolla on kanavia lähes 100 maassa halki Iso-Britannian, Pohjoismaiden, Benelux-maiden, Keski- ja Itä-Euroopan, Afrikan ja Lähi-Idän.