Uusi sarja H2®:lla: America’s Book of Secrets

Uusi sarja H2®:lla: America’s Book of Secrets

Puhutaan kirjasta, joka sisältäisi Yhdysvaltain tarkimmin varjellut salaisuudet. Onko se todella olemassa? Mitä salaisuuksia kirja kätkee sisäänsä? H2®-kanavalla matkataan myyttien ja salaliittojen hämärään maailmaan, kun America’s Book of Secrets -sarja alkaa maanantaina 12. tammikuuta.

Sarjan ensimmäisellä kaudella tutustutaan maailman tunnetuimpien yksityisasuntojen ja tukikohtien salaisiin protokolliin, tarkkoihin turvallisuustoimiin ja kätkettyyn historiaan.

Ensimmäisessä jaksossa vieraillaan maailman vaikutusvaltaisimman miehen eli Yhdysvaltain presidentin kotona. Mikä on Valkoisen talon salaisin huone ja miksi se on niin tärkeä? Valkoinen talo on toiminut jo yli 200 vuoden ajan presidentin virka-asuntona, kansliana ja maan komentokeskuksena. Itse rakennusta tarkemmin varjeltuja ovat sen salaisuudet, jotka eivät ole nähneet päivänvaloa... tätä ennen.

Myöhemmin sarjassa paljastetaan yhden maailman parhaiten vartioidun rakennelman, Fort Knoxin porttien takana piilevät salaisuudet, poliittiset kohut ja uraauurtavat turvallisuustoimet. Kohteina ovat myös Pentagon ja ”Petona” tunnettu presidentin limusiini.

Salamyhkäisyys ympäröi myös pahamaineista sotilastukikohtaa, joka on saanut lempinimen Alue 51. Mitä piikkilanka-aitojen ja turvakameroiden takana aavikolla oikein tapahtuu? Liittyykö Area 51 Roswellin vuoden 1947 UFO-havaintoihin?

FBI on Yhdysvaltain mahtavin poliisivoima. Sen huippukoulutetut erikoisagentit ovat levittäytyneet koko maahan ja ympäri maailmaa. FBI:n isänmaallinen tehtävä on julkinen, mutta taktiikat salaisia. Sarjassa soluttaudutaan salaiseen koulutukseen ja tutustutaan erikoisoperaatioihin ja modernin rikostentorjunnan uusimpiin työkaluihin.

Tätä ja paljon muuta sarjassa America’s Book of Secrets - maanantaisin klo 22 H2:lla!

JAKSOT:

01  The White House (12. tammikuuta)
02  Freemasons (19. tammikuuta)
03  Fort Knox (26. tammikuuta)
04  Area 51 (2. helmikuuta)
05  The Playboy Mansion (9. helmikuuta)
06  Presidential Transports (16. helmikuuta)
07  The FBI (23. helmikuuta)
08  West Point (2. maaliskuuta)
09  Black Ops (9. maaliskuuta)
10  The Pentagon (16. maaliskuuta)

A+E Networks UK on televisioyhtiö, joka omistaa laadukkaita ja uraauurtavia fakta- ja viihdekanavia. Pohjoismaissa näitä kanavia ovat The HISTORY Channel, The HISTORY Channel HD, HISTORY2 ja HISTORY2 HD. Kanavilla ohjelmaa lähetetään ympäri vuorokauden ja kaikki ohjelmat on tekstitetty paikallisilla kielillä. Yhtiö on yhdysvaltalaisen A+E Networksin ja brittiläisen Sky:n yhteisprojekti, jolla on kanavia lähes 100 maassa halki Iso-Britannian, Pohjoismaiden, Benelux-maiden, Keski- ja Itä-Euroopan, Afrikan ja Lähi-Idän.