Uusi sarja HISTORY®-kanavalla: Lost in Transmission

Uusi sarja HISTORY®-kanavalla: Lost in Transmission

Torstai-iltoihin on pian luvassa kunnon moottorin pärinää HISTORY®-kanavalla, kun kaksi ystävystä ja autointoilijaa, Rutledge Wood ja George Flanigen, lähtevät huikealle matkalle pelastamaan Yhdysvaltain upeimpia, oudoimpia ja siisteimpiä autoja. Upouusi sarja Lost in Transmission alkaa torstaina 13. elokuuta.

Autoharrastaja Rutledge Wood ja hänen ystävänsä, autofanaatikko George Flanigen, ovat ottaneet tehtäväkseen pelastaa USA:n upeimpia autoja etelävaltioiden ladoista ja takapihoilta.

Rutledge ja George tutkivat yhdessä autotalleja ympäri Yhdysvaltoja tarkoituksenaan pelastaa aliarvostetut ja unohdetut autoklassikot. Sitten parivaljakko korjaa ne ajokuntoon. Matka vie heidät sivuteille ja keskelle paikallisia perinteitä, erikoisten ihmisten pariin ja USA:n autokulttuurin sydämeen.

Sandy-hurrikaanin upottaman vuoden 1981 DeLoreanin tai vuosikausia sään armoilla olleen, hyönteisten valloittaman vuoden 1964 Ford F100:n restauraatiossa ei todellakaan ole kyse tienestien toivosta - Rutledge ja George haluavat vain nähdä upeat autot jälleen ajokunnossa.

"Mikään ei ole yhtä yhdysvaltalaista kuin auto. Siitä huolimatta upeita autoja mätänee ladoissa ja takapihoilla. Minulla on ollut yli 80 autoa. Ainoastaan vaimoni Rachel estää minua ostamasta vielä 80 lisää", Rutledge kertoo hymy huulillaan.

Rutledge on erikoistunut harvinaisten autojen etsimiseen, ja hän on myös yksi USA:n Top Gearin juontajista. Hänen ystävänsä George on melkoinen veijari, joka pitää budjettiä silmällä ja Rutledgeä kurissa.

Lost in Transmission torstaisin kello 22.00, alkaen 13. elokuuta.

A+E Networks UK on televisioyhtiö, joka omistaa laadukkaita ja uraauurtavia fakta- ja viihdekanavia. Pohjoismaissa näitä kanavia ovat The HISTORY Channel, The HISTORY Channel HD, HISTORY2 ja HISTORY2 HD. Kanavilla ohjelmaa lähetetään ympäri vuorokauden ja kaikki ohjelmat on tekstitetty paikallisilla kielillä. Yhtiö on yhdysvaltalaisen A+E Networksin ja brittiläisen Sky:n yhteisprojekti, jolla on kanavia lähes 100 maassa halki Iso-Britannian, Pohjoismaiden, Benelux-maiden, Keski- ja Itä-Euroopan, Afrikan ja Lähi-Idän.