Parhaat aikakauslehtimainokset yksissä kansissa

Aikakausmedia on julkaissut ensimmäisen aikakauslehtimainontaa koskevan vuosikoosteen ’Vuoden aikkarimainokset 2013’. Julkaisu sisältää vuonna 2013 Kuukauden aikkarimainos -kisan parhaiten menestyneitä mainoksia, tiedot mainosten suunnittelijoista, mediatoimistoista sekä tuomariarvioinnit.

Menestyneimmille mainoksille ei ole yhtä yhteistä tekijää, sillä parhaimmistoon valittujen joukossa oli hyvin erityyppisiä luovia ratkaisuja. Kuukausittaisen kisan kolmen parhaan joukkoon viime vuonna pääsivät useimmiten pukeutumiseen tai elintarvikkeisiin liittyvät mainokset. Mukana oli jopa yksi rekrytointimainos.

’Vuoden aikkarimainokset 2013’ on luettavissa digiversiona osoitteessa http://www.aikakauslehdet.fi/aikkarimainokset2013/. Painetun version voi pyytää Aikakausmediasta info@aikakausmedia.fi.

Kuukauden aikkarimainos -kisa tuo esiin hyvää aikakauslehtimainontaa ja sen tekijöitä. Yhteistyössä Markkinointi&Mainonta -lehden kanssa toteutettavassa kisassa ovat mukana kaikki Aikakausmedian jäsenkustantajien lehdissä ilmestyvät mainokset.

Julkaisun on toimittanut Aikakausmedian graafinen suunnittelija Outi Sonkamuotka, jolta saa myös lisätietoja: outi.sonkamuotka@aikakausmedia.fi

• Media, viestintä

• aikakausmedia
  • aikakauslehdet
  • mainonta

Aikakausmedia on aikakauslehtijulkaisijoiden yhteistyöfoorumi, jonka jäseninä ovat kaikki merkittävät aikakauslehtikustantajat Suomessa.

Heli Häivälä

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö Ulkoinen ja sisäinen viestintä, verkkolehtien Aikkarit.fi ja Aikkarit.fi Jäsenextra päätoimittaja, koulutus sekä Aikakauslehtikilpailu Edit +358 50 529 4499