Kansainvälinen palkinto Apetit Tuorekset -pakkausratkaisulle

Lehdistötiedote   •   Heinä 04, 2016 09:00 EEST

Elokuussa lanseerattavat Apetit Tuorekset – käyttövalmiit kasvikset saivat kiitosta pakkausratkaisustaan pohjoismaisessa ScanStar 2016 -pakkauskilpailussa. ”Convenient, simple and elegant”, olivat Kööpenhaminan ScanStar 2016 -raadin perusteet heidän valitessaan Apetit Tuorekset yhdeksi palkituista pakkauksista.

Apetit tuo ensimmäisenä Suomessa kauppoihin tuoreet käyttövalmiit ruoanlaittokasvikset. Kukin Tuorekset-tuote sisältää kaikki kasvikset, mitä yhteen ruokalajiin tarvitaan. Tuorekset on paloiteltu niin, että eri kasvikset valmistuvat samanaikaisesti.

Tuorekset-tuotteiden pakkausratkaisu sai kiitosta pohjoismaisessa ScanStar 2016 -pakkauskilpailussa. Valittu pakkausratkaisu säilyttää kasvikset tuoreena hengittävän, tuotetta suojaavan kalvon avulla. Läpinäkyvä pakkaus viestii tuoreudesta. ”Käytännöllinen, yksinkertainen ja elegantti”, olivat Kööpenhaminan ScanStar 2016 -raadin perusteet heidän valitessaan Apetit Tuorekset yhdeksi palkituista pakkauksista.

Scanstar on yhteispohjoismainen pakkauskilpailu, jonka Scandinavian Packaging Association, SPA on järjestänyt vuodesta 1969. Tänä vuonna kilpailussa oli 14 osallistujaa: viisi Ruotsista, neljä Suomesta, kolme Norjasta ja kaksi Tanskasta. Kisamenestys mahdollistaa Tuorekset-pakkauksen osallistumisen WorldStar -kisaan.

Apetit on suomalainen, vahvasti ruoan alkutuotantoon toimintansa perustava ruokayhtiö. Tavoitteemme on olla kasvipohjaisen ruokaketjun edelläkävijä. Valmistamme kasviksista herkullista ja helppoa hyvinvointia tarjoavia tuoretuotteita ja pakasteita. Lisäksi jalostamme rypsistä laadukkaita kasviöljyjä ja rehupuristeita sekä käymme viljakauppaa kansainvälisesti. Toimintaamme kuuluu lisäksi tuore kala ja kalajalosteiden valmistaminen.

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.