Tiedote -

Takaisinveto - Allergeenivaara: Pakastepizzapakkauksessa väärä tuote, jossa on katkarapua

Apetit Ruoka Oy 10.1.2017

TAKAISINVETO

Allergeenivaara: Pakastepizzapakkauksessa väärä tuote, jossa on katkarapua

Apetit Ruoka Oy ilmoittaa vetävänsä myynnistä erän tuotetta Papa Dennis Rafkin Bolognese & Salami (400 g, EAN: 6430104958343).Rasiassa voi olla virheellisesti Papa Dennis Rafkin Hawaii -tuote, joka sisältää katkarapua. Henkilöt, jotka ovat allergisia äyriäisille, saattavat tuotteen nautittuaan saada allergisen reaktion. Muut voivat nauttia tuotteen normaaliin tapaan.

Takaisinveto koskee erää, jonka parasta ennen -päiväys on 9.11.2017. Kyseisen erän tuotetta on ollut myynnissä koko maassa vähittäiskaupoissa.

Kuluttajat voivat ottaa yhteyttä Apetit kuluttajapalveluun osoitteessa www.apetit.fi/kuluttajapalvelu, puhelimitse 0800 0 4000 arkisin kello 9-11 tai palauttaa tuotteen ostopaikkaan.

Tuotetiedot: http://www.apetit.fi/fi/tuotteet/tuote/papa-dennis-rafkin-bolognese--salami-400-g

ÅTERKALLELSE

Allergenfara: Fel produkt i förpackningen med fryst pizza, innehåller räkor

Apetit Ruoka Oy meddelar att de återkallar ett parti av produkten Papa Dennis Rafkin Bolognese & Salami (400 g, EAN: 6430104958343). Lådan kan felaktigt innehålla produkten Papa Dennis Rafkin Hawaii, som innehåller räkor. Personer som är allergiska mot skaldjur kan få en allergisk reaktion av produkten. Andra kan äta produkten som normalt.

Återkallelsen gäller partiet vars bäst före-datum är 9.11.2017. Produkter i partiet i fråga har sålts inom detaljhandeln i hela landet.

Konsumenter kan kontakta Apetits konsumenttjänst på adressen http://www.apetit.fi/kuluttajapalvelu, per telefon 0800 0 4000 vardagar klockan 9–11 eller returnera produkten till inköpsstället.

Produktinformation:
www.apetit.fi/fi/tuotteet/tuote/papa-dennis-rafkin-bolognese--salami-400-g

• Ruoka, juoma

• takaisinveto

Apetit on suomalainen, vahvasti ruoan alkutuotantoon toimintansa perustava ruokayhtiö. Tavoitteemme on olla kasvipohjaisen syömisen edelläkävijä. Valmistamme kasviksista herkullista ja helppoa hyvinvointia tarjoavia tuoretuotteita ja pakasteita. Lisäksi jalostamme rypsistä laadukkaita kasviöljyjä ja rehupuristeita sekä käymme viljakauppaa kansainvälisesti. Toimintaamme kuuluu lisäksi tuore kala ja kalajalosteiden valmistaminen.