Apollomatkat vie jazzin pariin Makarskan Rivieralle

Autumn Leaves International Jazz Festival järjestettiin Makarskan Rivieralla viime vuonna ensimmäistä kertaa. Festivaali oli valtavan suosittu ja keräsi yhteen pohjoismaisia jazzin ystäviä. Tänä syksynä festivaali saa jatkoa, ja luvassa on entistäkin enemmän muusikoita ja maksuttomia konsertteja Kroatian suosituimmassa lomakohteessa.

- Viimevuotinen festivaali ylitti kaikki odotukset – vieraiden, muusikoiden ja järjestäjien palautteet olivat positiivisia, joten tänä vuonna festivaali on entistäkin kattavampi, kertoo Apollomatkojen Sales Director Kimmo Rasimus.

Yhteistyössä Sarpsborg Jazz Clubin ja New Orleans Workshop Jazz Clubin kanssa Apollo muuttaa Kroatian suosituimman lomakohteen suureksi esiintymislavaksi 25.8– 5.10.2019. Viikon aikana on yli 50 maksutonta konserttia, joita järjestetään muun muassa Makarskan viehättävissä ravintoloissa sekä hotelleissa.

- Syys-lokakuun vaihde on erinomaista aikaa matkustaa Kroatiaan. Täydelliseen lomaviikkoon mahtuu leppoisia rantapäiviä, luontoelämyksiä sekä elävää jazz musiikkia aivan kulman takana! Loppukaudesta myös hinnat ovat lompakkoystävällisiä, Rasimus vinkkaa.

Kansainvälistä jazz-iloittelua

Festivaaleilla esiintyy tunnettuja kansainvälisiä sekä paikallisia jazzyhtyeitä, kuten kuten Tricia Boutté, Live Foyn Friis, Majken Christiansen-kvartetti ja Doc Houlind Revival All Stars.

- Viime vuoden menestys osoitti, että valitsimme festivaalien pitopaikaksi oikean kohteen. Mikä onkaan parempaa kuin yhdistää matkustaminen ja musiikki, joten nyt olemme erittäin innoissamme kun voimme tarjota musiikin ystäville entistä paremman tapahtuman, kertoo Bjarne S Aaserød, konsertin järjestäjä ja festivaalin johtaja.

Matkoja Makarskan Rivieralle festivaalien aikaan

• Kuopiosta 25.8. alk. 495 €
  • Helsingistä 28.9. alk. 545 €
  • Linkit

• Urheilu

Apollo on Pohjoismaiden johtavia matkanjärjestäjiä. Järjestämme tilauslentomatkoja, reittilentopohjaisia matkoja, treenimatkoja, risteilyjä ja kiertomatkoja. DER Touristik Nordic AB:n muodostavat Apollo Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa ja Suomessa, sekä lentoyhtiö Novair, golfmatkoja järjestävä Golf Plaisir, luksusmatkoja järjestävä Lime Travel ja hyvinvointikeskus Playitas Fuerteventuralla. DER Touristik Nordic työllistää noin 900 työntekijää sekä noin 1 miljoona matkustajaa matkustaa Apollolla vuosittain.

Suomessa Apollomatkojen valikoimaan kuuluvat valmismatkat kohteisiin Välimerellä, Lähi-idässä, Kaakkois-Aasiassa ja Kanariansaarilla sekä kaupunkilomat kaikkialle maailmaan. Apollomatkat tarjoaa parhaat 4- ja 5-tähden hotellit.

Apollomatkoilla oli v. 2018 n. 80 000 tyytyväistä matkustajaa ja se on Suomen neljänneksi suurin matkanjärjestäjä.