Apollomatkoilla onnistunut kesä

Toukokuusta lokakuulle kestäneen kesäkauden 2017 aikana Apollomatkat vei lämpöön noin 20% prosenttia enemmän lomalaisia kuin edellisenä kesänä. Apollomatkojen viime kesän suosituimmat kohteet olivat Kreeta ja Rodos. Kesän suosikkeja olivat Apollo Mondo konseptihotellit, joista on helppo löytää sopiva vaihtoehto niin perhelomaan kuin lomaan aikuisten keskenkin. Myös sporttiseen lomailuun suunnitellut Apollo Sports –hotellit ovat löytäneet monia tyytyväisiä kanta-asiakkaita.

”Vahva panostuksemme Kreikkaan ja Kroatiaan on yksi hyvän kesäkautemme kulmakivistä. Meillä on näissä maissa erittäin mielenkiintoinen kohdevalikoima ja monipuolinen hotellitarjonta. Apollo Mondo-konseptihotelliemme suosio kasvaa koko ajan ja niitä tulemme jatkossa lisäämään useisiin kohteisiimme niin kesä- kuin talvikaudellakin, kertoo Apollomatkojen myyntijohtaja Kimmo Rasimus.”

Talvikausi käynnistyy ja kesä 2018 jo myynnissä

Vahvan kesäkauden jälkeen on helppo keskittyä talvikauteen, jonne kapasiteettia on lisätty noin 25% viime talveen verrattuna. Talven lomien myynti on jo täydessä vauhdissa, ja suosituimmat viikot täyttyvät nopeasti. Suursuosikki on tänäkin talvena on Arabiemiraatit, jossa Dubain lisäksi kiinnostavat esimerkiksi Abu Dhabi, Fujairah sekä Ras Al Khaimah. Kaukokohteista kiinnostavat uutuuskohde Kap Verden lisäksi muun muassa eksoottinen Bali sekä talven takuusuosikki Thaimaa.

Kesän 2018 lomien myynti on lähtenyt vauhdikkaasti liikkeelle ja matkoja onkin myyty viime vuotta reippaammalla tahdilla. Erityistä kiinnostusta on herättänyt Albania, jonne Apollomatkat lentää ensi kesänä suorin lennoin. Kreikassa uutuutemme on kaunis ja vehreä Zakynthos.

Apollomatkojen kesän 2017 suosituimmat kohteet

1. Kreeta
  2. Rodos
  3. Kroatia
  4. Parga/Lefkas
  5. Karpathos

Apollonatkojen kesän 2017 nousijat
Uutuudet, sekä kohteet, joissa matkustajamäärä nousi eniten

1. Kreeta
  2. Bulgaria Uutuus!
  3. Kroatia
  4. Korfu Uutuus!
  5. Rodos

Kesän 2017 hotellisuosikit

Suomessa Apollomatkojen valikoimaan kuuluvat kaupunkilomat kaikkialle maailmaan sekä valmismatkat kohteisiin Välimerellä, Karibialla, Lähi-idässä, Kaakkois-Aasiassa ja Kanariansaarilla. Apollomatkat tarjoaa parhaat 4- ja 5-tähden hotellit.

Apollomatkoilla oli v. 2016 n. 58 000 tyytyväistä matkustajaa ja se on Suomen neljänneksi suurin matkanjärjestäjä.