Apollomatkojen maksuton muutosetu kesän lomiin

Kesän lomia suunnitellaan juuri nyt ahkerasti. Asiakkaitamme on viime aikoina kuitenkin mietityttänyt, kannattaako tehdä päätös ja varata matka juuri tällä hetkellä. Halusimme helpottaa päätöksentekoa tarjoamalla maksuttoman muutosmahdollisuuden kaikille maaliskuun aikana kesäloman varanneille asiakkaillemme.

Apollomatkat tarjoaa kaikkiin maaliskuun aikana varattuihin kesän lomiin, mahdollisuuden muuttaa kohdetta, lähtöpäivää tai hotellia vielä kaksi viikkoa ennen loman alkua. Joustavammat muutosehdot koskevat Apollomatkojen 1 ja 2 viikon lomia Kreikkaan, Kroatiaan, Albaniaan, Turkkiin, Bulgariaan ja Mallorcalle. Lue lisää edusta »

- Suomalaiset haluavat suunnitella ja varata lomat hyvissä ajoin, noin 40 prosenttia Apollon kesän lomista varataankin yleensä tammi-maaliskuussa. Maksuttomalla muutosedulla haluamme helpottaa lomamatkan suunnittelua ja varaamista, toteaa Apollomatkojen myyntijohtaja Kimmo Rasimus.

Maaliskuun maksuttoman muutosedun lisäksi Apollomatkojen lomiin on yhdistettävissä kattava muutosturva sekä matkavakuutus lisämaksusta.

• Elämäntyyli, muoti, vapaa-aika

Apollo on Pohjoismaiden johtavia matkanjärjestäjiä. Järjestämme tilauslentomatkoja, reittilentopohjaisia matkoja, treenimatkoja, risteilyjä ja kiertomatkoja. DER Touristik Nordic AB:n muodostavat Apollo Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa ja Suomessa, sekä lentoyhtiö Novair, golfmatkoja järjestävä Golf Plaisir, luksusmatkoja järjestävä Lime Travel ja hyvinvointikeskus Playitas Fuerteventuralla. DER Touristik Nordic työllistää noin 900 työntekijää sekä noin 1 miljoona matkustajaa matkustaa Apollolla vuosittain.

Suomessa Apollomatkojen valikoimaan kuuluvat valmismatkat kohteisiin Välimerellä, Lähi-idässä, Kaakkois-Aasiassa ja Kanariansaarilla sekä kaupunkilomat kaikkialle maailmaan. Apollomatkat tarjoaa parhaat 4- ja 5-tähden hotellit.

Apollomatkoilla oli v. 2019 n. 80 000 tyytyväistä matkustajaa ja se on Suomen neljänneksi suurin matkanjärjestäjä.