Israelin ja Jordanian matkat peruuntuvat talvelta

Israelin matkat Eilatiin talvelta 2014-2015 perutaan heikentyneen kysynnän vuoksi. Matkat olisivat alkaneet lokakuussa.

- Koska lennämme yhdellä koneella Punaisellemerelle, myös Jordanian matkat joudutaan valitettavasti perumaan. Emme ole saaneet korvaavaa lentoratkaisua aikaiseksi useista yrityksistä huolimatta. Ruotsista Apollo jatkaa lentoja Jordanian Aqabaan, mutta valitettavasti liittymälennot Helsingistä eivät olleet toimivia aikatauluiltaan, kertoo maajohtaja Eva Torra.

- Olemme henkilökohtaisesti yhteydessä kaikkiin matkan jo varanneisiin ja tarjoamme heille vaihtoehtoisia matkakohteita. Pahoittelemme kovasti asiasta syntyvää haittaa, kertoo Eva Torra.

Apollomatkat on järjestänyt matkoja Israelin Eilatiin ja Jordanian Aqabaan ja Kuolleelle merelle lokakuusta 2010.

- Toivomme todella, että nämä hienot Punaisenmeren kohteet palaavat valikoimaan. Ilmasto on talvimatkailulle ihanteellinen, nähtävyydet maailmanluokkaa ja erityisesti Jordaniassa hotellien taso on erittäin hyvä, sanoo Eva Torra.

Apollomatkat (http://www.apollomatkat.fi) on osa maailman suurimpiin matkajärjestäjiin kuuluvaa sveitsiläistä Kuonia. Kuoni Nordiciin kuuluu Apollomatkat Suomessa, Apollo, Kuoni ja Golf Plaisir Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa, Falk Lauritsen Tanskassa sekä lentoyhtiö Novair.

Kuoni Nordicilla on noin 1 000 työntekijää ja Pohjoismaissa lähes miljoona asiakasta. Kuonin perusti Alfred Kuoni Zürichissä vuonna 1906. Tänä päivänä Kuoni on yksi maailman johtavista matkapalveluyrityksistä. Yhtiö on voittanut World’s Leading Tour Operator -tunnustuksen 13 vuotena peräkkäin.

Apollolla on Pohjoismaiden kattavin lomavalikoima: yli 1 600 hotellia, 150 matkakohdetta ja 28 eri maata. Suomessa Apollomatkojen valikoimaan kuuluvat Espanja, Kroatia, Kreikka, Thaimaa, Tobago, Kuuba, Jordania, Israel, Dominikaaninen tasavalta ja Montenegro. Apollomatkat tarjoaa parhaat 4- ja 5-tähden hotellit.

Apollomatkoilla oli v. 2013 n. 60 000 tyytyväistä matkustajaa ja se on liikevaihdolla mitattuna Suomen neljänneksi suurin matkanjärjestäjä. Apollomatkojen maajohtajana Suomessa toimii Eva Torra.