Uutta! Apollomatkojen lennot myös Momondosta

Lehdistötiedote   •   Helmi 29, 2016 15:59 EET

Uutta! Apollomatkojen pelkät lennot Finnairilla Momondossa

Metasivusto Momondo ja Apollomatkat tekevät yhteistyötä lentopaikkojen myynnissä. Apollomatkojen suorat yhdensuuntaiset lennot sekä meno-paluut Finnairilla ovat nyt varattavissa myös Momondo.fi -verkkopalvelussa. Kohteina ovat Apollomatkojen kohteet Välimerellä ja kaukohteissa, mm. Kreeta, Rodos, Santorini, Split, Phuket ja Fuerteventura. Paikkoja tulee Momondoon varaustilanteen mukaan.

- Momondossa Apollomatkojen suorat lennot Finnairilla poikkeavat edukseen muista välilaskullisista lentoreiteistä. On hienoa, että voimme lisätä Momondon myyntikanaviimme. Startti on ollut varsin lupaava, kertoo markkinointipäällikkö Anna Colliander.

Apollo on Pohjoismaiden johtavia matkanjärjestäjiä. Järjestämme tilauslentomatkoja, reittilentopohjaisia matkoja, treenimatkoja, risteilyjä ja kiertomatkoja. Apollo Travel Group AB:n muodostavat Apollo Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa ja Suomessa, sekä lentoyhtiö Novair, golfmatkoja järjestävä Golf Plaisir, luksusmatkoja järjestävä Lime Travel ja hyvinvointikeskus Playitas Fuerteventuralla. Apollo Travel Groupilla on 900 työntekijää ja n. 1 miljoona matkustajaa matkustaa Apollolla vuosittain.

Apollomatkoilla oli v. 2015 n. 50 000 tyytyväistä matkustajaa ja se on Suomen neljänneksi suurin matkanjärjestäjä.