Uutta! Joustavasti jalkapallomatkoille

Apollomatkat on laajentanut tapahtumien myyntiin avaamalla myynnin jalkapallon ykköstapahtumiin: Emirates Cupiin, Englannin Valioliigaan ja EM-kisojen karsintaotteluihin.

Myöhemmin myyntiin on tulossa myös muita jalkapallotapahtumia, Champions League, La Liga ja Ligue 1.

Apollon kautta ei tarvitse tyytyä valmiisiin paketteihin, vaan voi varata matkapäivät itse ja liittää varaukseen jalkapalloliput.

- On hienoa, että voimme jälleen tarjota jotain uutta suomalaisille. Ihmiset haluavat varata jalkapalloliput samaan aikaan, kun varaavat matkaa. Nyt se onnistuu. Käytämme vain virallisia jälleenmyyjiä, jolloin liput saa ilman välikäsiä. Yhteistyömme takaa vahvistetun lippuvarauksen edulliseen hintaan, kertoo maajohtaja Eva Torra.

- Kohteeseen voi esimerkiksi matkustaa viikkoa ennen ottelua ja jäädä vielä muutamaksi päiväksi pelin jälkeen. Tai viikonloppumatkaan voi lisätä jalkapallo-ottelun, kertoo Torra.

Lisää lippuja tulossa – rekisteröi numerosi tekstiviesti-ilmoitukseen

Myyntiin ovat tulossa liput Mestarien liigaan, Espanjan La Ligaan sekä Ranskan Ligue 1:een. Rekisteröitymällä Apollomatkojen sivuilla, saa tekstiviestin, kun lippupaketit ovat myynnissä uusiin liigaotteluihin.Rekisteröydy tästä.

• Matkailu

• kaupunkiloma
  • uutuus matkakohteet

Apollomatkat (http://www.apollomatkat.fi) on osa maailman suurimpiin matkajärjestäjiin kuuluvaa sveitsiläistä Kuonia. Kuoni Nordiciin kuuluu Apollomatkat Suomessa, Apollo, Kuoni ja Golf Plaisir Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa, Falk Lauritsen Tanskassa sekä lentoyhtiö Novair.

Kuoni Nordicilla on noin 1 000 työntekijää ja Pohjoismaissa lähes miljoona asiakasta. Kuonin perusti Alfred Kuoni Zürichissä vuonna 1906. Tänä päivänä Kuoni on yksi maailman johtavista matkapalveluyrityksistä. Yhtiö on voittanut World’s Leading Tour Operator -tunnustuksen 14 vuotena peräkkäin.

Apollomatkoilla oli v. 2014 n. 70 000 tyytyväistä matkustajaa ja se on Suomen neljänneksi suurin matkanjärjestäjä. Apollomatkojen maajohtajana Suomessa toimii Eva Torra.