Uutuus! Barcelonan GP:n F1-liput myynnissä

Lehdistötiedote   •   Helmi 05, 2016 16:30 EET

Uutuus! Barcelonan GP:n F1-liput myynnissä

Kaupunkilomaan Barcelonassa voi nyt yhdistää urheiluelämyksiä. 13. - 15.5.2016 Circuit de Catalunyalla ajetaan Formula 1 -sarjan Espanjan Grand Prix. Samoihin aikoihin pyörii myös La Ligan jalkapallo-ottelut, huippujalkapalloa on katsottavissa FC Barcelonan tai RCD Espanyolin otteluissa.

- Jalkapallolippujen myynti on ollut menestys. F1-lippujen myynti on seuraava askel palvella paremmin suomalaisia F1-kisamatkailijoita ja asiakkaitamme, kertoo maajohtaja Eva Torra Apollomatkoilta.

GP:n lippuja voi ostaa perjantaille, lauantaille tai sunnuntaille tai kaikille kolmelle päivälle. Apollomatkoilta tapahtumaliput ja matkan voi varata yhdellä varauksella.

Apollo on Pohjoismaiden johtavia matkanjärjestäjiä. Järjestämme tilauslentomatkoja, reittilentopohjaisia matkoja, treenimatkoja, risteilyjä ja kiertomatkoja. Apollo Travel Group AB:n muodostavat Apollo Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa ja Suomessa, sekä lentoyhtiö Novair, golfmatkoja järjestävä Golf Plaisir, luksusmatkoja järjestävä Lime Travel ja hyvinvointikeskus Playitas Fuerteventuralla. Apollo Travel Groupilla on 900 työntekijää ja n. 1 miljoona matkustajaa matkustaa Apollolla vuosittain.

Apollomatkoilla oli v. 2015 n. 50 000 tyytyväistä matkustajaa ja se on Suomen neljänneksi suurin matkanjärjestäjä. Apollomatkojen maajohtajana Suomessa toimii Eva Torra.