Kiinteistöpalvelualan ylityökielto ja mahdollinen työnseisaus vaikuttavat toimintaamme

PAMin kiinteistöpalvelualan ylityökielto ja mahdollinen lakko vaikuttavat olennaisesti ylläpito- ja huoltotoimintaamme koko Suomessa.

Palvelualojen ammattiliitto PAMin ja Kiinteistötyönantajat ry:n neuvottelut alan uudesta työehtosopimuksesta ovat kesken. PAM on julistanut 1.2.2018 ylityökiellon, joka jatkuu toistaiseksi sekä antanut 14.2.2018 lakkovaroituksen alan yrityksissä.

Lakon on ilmoitettu alkavan torstaina 1.3.2018 klo 06.00 ja päättyvän lauantaina 3.3.2018 klo 06.00. Toteutuessaan lakko koskisi koko ylläpito- ja huoltotoimintaamme. Osan töistä pystymme hoitamaan alihankkijoiden ja esimiesten toimesta.

Pahoittelemme lakosta aiheutuvaa haittaa!