Are Oy valitsi Derigon Pro3 projektinhallintajärjestelmän

Talotekniikkayhtiö Are on sopinut Derigo Oy:n kanssa Pro3 projektinhallintajärjestelmän toimitus- ja ylläpitosopimuksesta.

Pro3-järjestelmä tarjoaa käyttäjille projektien toteutukseen sähköisen työtilan, joka yhdistää yrityksen toimintatavat, dokumentit, taustajärjestelmät sekä laatujärjestelmän toimivaksi ja helppokäyttöiseksi kokonaisuudeksi. Järjestelmä tehostaa toimintoja myös työmailla mobiilitoimintojen avulla.

Järjestelmä otetaan kokonaisuudessaan käyttöön vuoden 2017 aikana.

”Aren liiketoimintajohtaja Vesa Hakkaraisen mukaan järjestelmän avulla projektien koko elinkaaren aikainen hallinta tehostuu, aina suunnittelusta kohteen ylläpitoon saakka. Järjestelmään mallinnetaan Aren standardoitu projektinhallintaprosessi. Tämä vähentää projektien riskejä sekä mahdollistaa laadukkaamman ja läpinäkyvämmän toiminnan. Uusi projektinhallintajärjestelmä ja -prosessi on oleellinen osa Aren toiminnan digitalisointia, jonka avulla parannetaan toiminnan tuottavuutta sekä asiakaspalvelua projekteissa.”

Are Oy, Vesa Hakkarainen, liiketoimintajohtaja, puh. 040 300 5181 vesa.hakkarainen@are.fi

Derigo Oy, Jukka Vornanen, toimitusjohtaja, puh. 040 026 5242, jukka.vornanen@derigo.fi, www.derigo.fi

Are on Suomen suurin talotekniikkatalo. Koko elinkaaren kattavat talotekniikkaurakoinnin ja kiinteistön ylläpidon palvelut takaavat asiakkaidemme tilojen energiatehokkuuden ja miellyttävät sisäolosuhteet.

Panostamme erityisesti älykkääseen tekniseen ylläpitoon ja kehittämäämme Are Sensus -matalaenergiajärjestelmään. Yli 100-vuotias Are-konserni työllistää noin 2 800 henkilöä. Palvelemme asiakkaitamme 25 paikkakunnalla Suomessa ja lisäksi Venäjällä, Pietarissa.

Derigo on vuonna 2008 perustettu kotimainen ICT-palvelutalo, jonka kaikilla työntekijöillä on vahva projektitoiminnan tausta ja osaaminen. Yrityksen työntekijät ovat toteuttaneet satoja kehitysprojekteja erikokoisissa yrityksissä sekä kotimaassa, että ulkomailla. Vankan kokemuksensa pohjalta Derigo Oy on kehittänyt oman Pro3-tuoteperheen palvelemaan erityisesti projektitoimintaa harjoittavia yrityksiä. Pro3 käyttäjiä on jo tuhansia sekä Suomessa että kansainvälisissä projekteissa ympäri maailmaa.