Arvato ja Enterpay aloittavat yhteistyön

Laskulla sujuvampaa B2B-verkkokauppaa

Yritykset haluavat ostaa verkkokaupoissa laskulla. Lasku vähentää yrityskorttien tarvetta ja samalla helpottaa mm. ostoksien kirjaamista kirjanpitoon. Lasku maksutapana verkkokaupassa parantaa asiakastyytyväisyyttä ja kasvattaa myyntiä.

Enterpayn tutkimuksen mukaan vuonna 2019 jo 80 % yritysten ostajista uskoo tekevänsä ainakin neljänneksen ostoistaan verkossa. Ostajista 95% haluaa maksaa ostoksensa laskulla.

Ostamisen halutaan olevan B2B-kaupassa yhtä helppoa kuin B2C-kaupassa ja ostajat odottavat verkkokaupalta samoja ominaisuuksia kuin mihin he ovat tottuneet kuluttajina: nopeutta, helppokäyttöisyyttä ja asiakaslähtöisyyttä. Laskulla maksaminen on tällä hetkellä monelle yrityksen ostajalle se mieluisin maksuvaihtoehto.

Yhteistyössä Enterpay hoitaa laskulla maksamisen toteutuksen kauppiaan verkkokauppaan. Arvato varmistaa, että ostaja saa laskunsa haluamaansa kanavaan ja hoitaa tästä eteenpäin kauppiaan puolesta mm. saatavan seurantaan ja tilityksiin liittyvät toimenpiteet yhdessä Enterpayn kanssa.

"Yhteistyö Enterpayn kanssa täydentää hyvin B2C-verkkokauppamaksamisen ratkaisujamme ja palvelee asiakkaitamme entistä kokonaisvaltaisemmin. Kauppiaille ratkaisu on riskitön ja mahdollistaa ostajille joustavat limiitit ja suuremmat ostokset, jota kautta pyrimme varmistamaan sujuvan maksamisen ja hyvän asiakaskokemuksen", kertoo Arvaton Partner Manager, Toni Kivinen.

Enterpay Oy on suomalainen finanssialan startup, jonka tavoitteena on tehostaa yritysten välistä verkkokauppaa. Vuonna 2013 perustetussa yrityksessämme innovatiivisuus yhdistyy asiantuntijuuteen. Liikeideamme on ainutlaatuinen: olemme erikoistuneet B2B-verkkokauppaan yhdistäen siihen kuluttajakaupasta tutun helppokäyttöisyyden. Tarjoamme verkkokauppiaille Enterpayn yrityslaskun, joka on uniikki B2B-verkkokaupan maksupalvelu. Olemme sekoitus rahoitus- ja verkkokauppa-alan konkareita ja tuoreita kykyjä, ja tiimissämme vankka kokemus rahoitus- ja maksupalvelualalta kohtaa teknisen osaamisen. Tämä yhdistelmä mahdollistaa entistä toimivampien, asiakkaan tarpeisiin suunniteltujen palvelujen tarjoamisen. www.enterpay.fi

Kysy palvelusta ja käyttöönotosta lisää:

Arvato
Toni Kivinen