Slush, startupit ja innovaatiot ovat kasvumme moottori

Joka vuosi Arvato Financial Solutions (AFS) on mukana Slushissa, joka on yksi vuoden kiinnostavimpia kohtaamispaikkoja.

Miksi?

Koska me etsimme koko ajan uusia innovaatiota ja haluamme löytää ne ennen muita.

Slush järjestetään vuosittain Tokiossa, Shanghaissa, Singaporessa ja Helsingissä. Se kokoaa yhteen teknologiayrittäjät, startupit ja innovaattorit ympäri maailmaa. Tänä vuonna Slush järjestetään 4.–5. joulukuuta, ja sinne odotetaan noin 20 000 osallistujaa.

Minusta on hienoa nähdä, kuinka kollegani verkostoituvat ekosysteemimme uudistajien kanssa. Tämä on tärkeää, sillä etsimme jatkuvasti uusia teknologiakumppaneita. Se voi johtaa viime kädessä yritysostoihin, fuusioihin tai pääomasijoituksiin.

Innovaatiot ovat kaiken perusta

Miksi yhteisinnovointi ja Slushin kaltaisiin tapahtumiin osallistuminen on Arvatolle niin tärkeää?

Meidän yrityskulttuurimme perustuu innovaatioihin. Tärkein syy uusien investointikohteiden, kuten yrityksien ja tuotteiden, tutkimiseen on usein innovaatiot. Tuotteiden arvo ja potentiaali piilee niiden innovatiivisessa luonteessa, jonka avulla voimme kehittää omaa tarjontaamme.

Hyvä esimerkki toimintatavastamme on yhteistyö SolarisBankin kanssa. Tämän startupin missiona on uudistaa pankkipalvelut. SolarisBank on ensisijaisesti teknologiayritys, jolla on pankkitoimintaan oikeuttava lisenssi. Vuoden 2017 Slushissa SolarisBankin perustajiin kuuluva Marko Wenthin kertoi, kuinka yhteistyö Arvaton kanssa hyödyttää molempia kumppaneita. Voit lukea lisää yhteistyöstä täältä.

Entistä parempaa palvelua asiakkaille

Haluamme, että ratkaisumme ovat edellä muita, jotta voimme ensimmäisinä vastata asiakkaiden tarpeisiin. Tämä onnistuu tekemällä yhteistyötä eri alojen innovaattoreiden kanssa. Kumppanuudet mahdollistavat oman osaamisemme laajentamisen. Startupit ovat taitavia uuden teknologian kehittämisessä, me tunnemme markkinat ja meillä on laaja asiakasverkosto.

Äskettäin riskienhallintayksikkömme kehitti uuden Digital Fraud Solution -tuotteen. Edistyksellisen ratkaisun kehittämisessä hyödynsimme verkostomme osaamista. Kumppanimme on israelilainen startup SecuredTouch, joka on erikoistunut behavioraalisen biometriikkaan. Tuotteen tasoa nostaa huomattavasti se, että pystymme hyödyntämän syvää teknologista osaamista kapealta sektorilta.

Yrittäjähenkisyys on osa kulttuuriamme

Yrittäjähenkinen ajattelutapa, jonka myös Arvato jakaa, on läsnä Slushissa. Siksi verkostoidumme oman alamme uudistajien ja asiantuntijoiden kanssa. Startupit kehittävät ratkaisuja, joita maailma käyttää huomenna.

• slush
  • slush2018