Eläinten hyvinvointia parannetaan tekemällä oikeita asioita

Blogikirjoitus   •   Touko 16, 2014 13:49 EEST

Taneli on ammatiltaan eläinlääkäri ja työskentelee AtriaSika-ketjun laatupäällikkönä. Hän on ylpeä atrialaisuudestaan, koska Atria on ainoa tuottajaomisteinen ja sataprosenttisesti suomalaisuuteen sitoutunut lihatalo. Hän arvostaa sitä, että yritys on tehnyt suomalaista ruokaa suomalaisille jo 110 vuoden ajan. - Lue Tanelin ajankohtainen blogi tästä linkistä.

Tietoa kirjoittajasta:
Taneli on ammatiltaan eläinlääkäri ja työskentelee AtriaSika-ketjun laatupäällikkönä. Hän on ylpeä atrialaisuudestaan, koska Atria on ainoa tuottajaomisteinen ja sataprosenttisesti suomalaisuuteen sitoutunut lihatalo. Hän arvostaa sitä, että yritys on tehnyt suomalaista ruokaa suomalaisille jo 110 vuoden ajan. Vapaa-ajallaan Taneli lukee, rakentelee, veneilee ja ulkoilee – toiveena olisi tulevaisuudessa kehittyä myös entistä paremmaksi telemark-hiihtäjäksi. Hänen ruokabravuurinsa on ”Juleribbe” eli norjalaisittain joulupöytään valmistettu porsaan paahtopaisti.

Kommentit (0)