Sosiaalinen media antaa vallan kuluttajalle

Blogikirjoitus   •   Touko 28, 2014 13:40 EEST

Sosiaalisesta mediasta on kirjoitettu paljon. Milloin on uutisoitu Facebookin olevan maailman kolmanneksi suurin valtio, milloin povattu Facebookin hidasta kuolemaa ja milloin minkäkin yhteisöpalvelun kasvua tai hiipumista. - Osansa edellä mainittuun keskusteluun toi taannoin myös Antti Isokankaan ja Riku Vassisen teos Digitaalinen jalanjälki (2010). Sitä lueskellessa itsessäni heräsi monenlaisia ajatuksia. - Lue Atrian markkinointipäällikkö Vilhelmiina Erkkolan blogi.

Tietoja kirjoittajasta:
Vilhelmiina on Atria Suomen markkinointi­päällikkö. Hänelle atrialaisuus edustaa erityistä tekemisen meininkiä ja ammatillista ylpeyttä: töitä hyvän, kotimaisen ruuan eteen paiskitaan yhdessä arvostaen yrityksen juuria, läpinäkyvyyttä ja aitoutta. Vapaa-ajallaan Vilhelmiina urheilee ja veneilee. Hän rakastaa leipomista ja helposti uudesta innostuvana nauttii, kun saa kokeilla uusia, erikoisia jälkiruokareseptejä. Vilhelmiinan suosikkiresepti on ”Ruokaisat kanasaaliit”.

Kommentit (0)