Sosiaalinen media antaa vallan kuluttajalle

Sosiaalisesta mediasta on kirjoitettu paljon. Milloin on uutisoitu Facebookin olevan maailman kolmanneksi suurin valtio, milloin povattu Facebookin hidasta kuolemaa ja milloin minkäkin yhteisöpalvelun kasvua tai hiipumista. - Osansa edellä mainittuun keskusteluun toi taannoin myös Antti Isokankaan ja Riku Vassisen teos Digitaalinen jalanjälki (2010). Sitä lueskellessa itsessäni heräsi monenlaisia ajatuksia. - Lue Atrian markkinointipäällikkö Vilhelmiina Erkkolan blogi.

Tietoja kirjoittajasta:
Vilhelmiina on Atria Suomen markkinointi­päällikkö. Hänelle atrialaisuus edustaa erityistä tekemisen meininkiä ja ammatillista ylpeyttä: töitä hyvän, kotimaisen ruuan eteen paiskitaan yhdessä arvostaen yrityksen juuria, läpinäkyvyyttä ja aitoutta. Vapaa-ajallaan Vilhelmiina urheilee ja veneilee. Hän rakastaa leipomista ja helposti uudesta innostuvana nauttii, kun saa kokeilla uusia, erikoisia jälkiruokareseptejä. Vilhelmiinan suosikkiresepti on ”Ruokaisat kanasaaliit”.

• ruoka & tuotteet