Atria 100 Nuorta Kokkia -koulutusohjelman haku on nyt käynnissä!

Atria 100 Nuorta Kokkia on koulutusohjelma nuorille ruoka-alan ammattilaisille. Koulutuksessa eri alojen huipputekijät jakavat tietouttaan ruoka-alan monipuolisista mahdollisuuksista. Yhdennentoista vuosikurssin opiskelijoiden haku on parhaillaan käynnissä.

Atria 100 Nuorta Kokkia -koulutusohjelma on perustettu vuonna 2003 Atrian 100-vuotisjuhlavuoden tekona ja sitä on järjestetty siitä lähtien. Koulutusohjelman on käynyt jo noin 1000 alan ammattilaista.

Atria 100 Nuorta Kokkia keskittyy ruoka-alan monipuolisista mahdollisuuksista kertomiseen. Ohjelmassa pureudutaan mm. liikeidean ja ruokatuotteen rakentamiseen, palvelun merkitykseen, ruoan ja juoman makumaailmoihin, ruoka-alan tukipalveluiden tärkeyteen sekä oman uran ja osaamisen kehittämiseen. Koulutusohjelmassa tärkeää on yhdessä tekeminen ja verkostoituminen. Kurssilaiset tapaavat ruoka-alan huippuosaajia sekä samanikäisiä nuoria ammattilaisia ympäri Suomen. Nuoret verkostoituvat keskenään ja luovat ainutlaatuisen oppimisympäristön.

Atria 100 Nuorta Kokkia –koulutusohjelmaan haetaan 18-25-vuotiaita innostuneita ja motivoituneita ruoka-alan ammattilaisia. Hakijoilta odotetaan vähintään kahden vuoden työkokemusta.

Koulutusohjelma koostuu kolmesta kahden päivän workshopista, jotka pidetään
17.-18.3., 19.-20.5. ja 8.-9.9.2014. Koulutuspaikkana toimii Kokoushotelli Gustavelund Tuusulassa.

Koulutusohjelma on kurssilaisille maksuton. Kurssin johtajana toimii keittiömestari, opettaja ja monista ruokaohjelmista tuttu Aki Wahlman.

Haku on voimassa 16.2.2014 saakka.

Lisätietoa ja hakemukset osoitteessa www.atria.fi/A100NK

Vuoden 2013 Atria 100 Nuorta Kokkia -koulutusohjelmasta tehty esittelyvideo on nähtävissä osoitteessa: http://www.youtube.com/watch?v=KGCuKYFiXAo

Janne Tirkkonen, koulutusohjelman rehtori, Atria Suomi Oy
janne.tirkkonen@atria.fi, 040 154 9895