Atria Oyj:n Pörssitiedote: Atria neuvottelee juustoliiketoiminnan myymisestä Ruotsissa

Seinäjoki, Suomi, 2014-09-25 12:00 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- Atria Oyj, 25.9.2014, klo 13.00

Atria neuvottelee juustoliiketoimininnan myymisestä Ruotsissa. Liiketoiminta sisältää mm. Falköpingissä sijaitsevan tuotantolaitoksen ja Falbygdens–tuotemerkin. Atrian juustoliiketoiminnan vuosittainen liikevaihto on noin 50 miljoonaa euroa. Neuvottelut ovat vielä keskeneräiset ja hankkeen toteutuminen edellyttää myös Ruotsin kilpailuviranomaisen hyväksyntää. Atria ei kommentoi keskeneräisten neuvotteluiden yksityiskohtia.

Lisätietoja antaa Atria Skandinavian toimitusjohtaja Tomas Back, p. +46 703 480005

ATRIA Oyj

Juha Gröhn

Atria Suomi on osa kasvavaa ja kansainvälistä elintarvikealan yritystä Atria Oyj:tä. Atria on yksi johtavista ruoka-alan yrityksistä Pohjoismaissa,Venäjällä ja Baltian alueella. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2013 noin 1 411 miljoonaa euroa, ja sen palveluksessa on lähes 5 000 henkilöä. Atria Suomen tuotantolaitokset sijaitsevat Nurmossa, Kuopiossa, Kauhajoella, Forssassa, Sahalahdella ja Jyväskylässä. Atrian juuret ulottuvat vuoteen 1903,jolloin perustettiin sen vanhin omistajaosuuskunta. Atria Oyj:n osakkeet listataan Nasdaq OMX Helsinki Oy:ssä.

www.atriagroup.com.