Atrian uutuudet syksyyn 2015

Syksy on lihan sesonkiaikaa, mutta myös maun metsästystä ja kotikeittiöissä onnistumisia. Atrian lihavalikoima monipuolistuu entisestään. Viikonvaihteen pihvipäivällisten vastapainoksi tarvitaan erilaisia makuelämyksiä myös arkilounaalle. Pyhinä pihviä, arkeen samettista kasviskeittoa tai suursuosittuja Hornet-siipiä. – Kotona yhdessä nautittavaksi!

Atrian syysuutuudet ovat kaupoissa syyskuun alusta lähtien.

ATRIA PERHETILAN HORNET BROILERIN CHILISIIVET HABANERO 1500G
Atria Hornet, 20-vuotias syntymäpäiväsankari parrasvaloissa!
Valmistusmaa: Suomi, pakkauksessa tilamerkintä
Huikea, uusi tulinen makuvariantti supersuosituista Hornet-siivistä. Maku ja helppous vetoavat ja herättelevät herkuttelemaan. Erityisesti nuorten aikuisten ja teini-ikäisten taattu suosikki kotimaisesta, tilakohtaisesti jäljitettävästä broilerista. Tulisten siipien ystäville trendikäs chilimaku reilussa pakkauksessa, josta riittää isommallekin porukalle.

ATRIA PERHETILAN BROILERIN PANEROIDUT FILEEPIHVIT 190G
Reilu ja lihaisa pihviuutuus, jäljitettävän tilan tarkkuudella
Valmistusmaa: Suomi, pakkauksessa tilamerkintä

Reilu ja lihaisa broilerpihviuutuus toimii aterian osana, sellaisenaan tai hampurilaisen välissä. Kaksi 95g pihviä luotettavasti suomalaiselta tilalta. Kotimainen broilerin filee ja korkea lihapitoisuus takaavat pihvin laadun ja hyvän maun.

ATRIA NAUDAN XXXL JÄTTILEIKE 390G
H
uikea Jättileike, kotimaista naudan lihaa parhaimmillaan
Valmistusmaa: Suomi

Minuutti kuumalla pannulla – mausta ja tarjoile! Maustamaton XXXL-leike on suomalaista naudanlihaa ohueksi nuijittuna. Arjen nopea lihaleike, tarjotaan muusin tai vastaavan lisäkkeen kanssa perusruokana. Tuo vaihtelua muulle liharuoalle. Lihan maku pääosassa!

ATRIA SAMETTINEN PUNAJUURI- VUOHENJUUSTOKEITTO 300G
Puhtaista kotimaisista kasviksista saadaan melkoinen soppa!
almistusmaa: Suomi
Vastaus toiveisiin todellisista uutuusmauista. Keitossa on mukana runsaasti kotimaista punajuurta (33 %). Samettisen täyteläisen maun viimeistelee Juustoportin vuohenjuusto. Tuote on laktoositon ja gluteiiniton.Mikrokeitto, jolla luodaan nopeasti arkeen luksusta.

ATRIA SAMETTINEN PINAATTI-NOKKOSKEITTO 300G
Valmistusmaa: Suomi

Suomalaisten suosikkikeiton uusi, moderni muoto. Suomalaista pinaattia ja nokkosta, ripaus rucolaa. Makua pyöristää Juustoportin kermajuusto ja kerma. Laktoositon.Samettisen, pinaattisen nokkosmainen uutuus.

ATRIA ISO NAKKI 550G
Helposti arjen ruoanlaittoon!
Valmistusmaa: Suomi

Atria Iso Nakki 550g, uutuusnakki tuplamitoissa – ja ilman kuorta. Paketissa 10 tuplapitkää, kuoretonta nakkia. Oivallinen nakki hotdogeihin ja ruuanlaitossa käytettäväksi. Helppo pilkkoa pituutensa ansiosta esimerkiksi kastikkeisiin, keittoihin ja munakkaisiin. Monikäyttöisyyttä lapsiperheiden arkeen!

ATRIA PALVIROUHE 250G
Vaihtoehto suikaleille
Lihapitoisuus: 74 %
Pienen palakoon ansiosta palvirouheen saa levitettyä suikaleita tasaisemmin esimerkiksi piirakkaan ja munakkaaseen. Helppo käyttää, maistuva ja korkean lihapitoisuutensa ansiosta selkeästi lihaisa täyte. Hyvä savuinen maku.

ATRIA SAVUSAUNAKINKKU 150G
Vetoava yhdistelmä savun makua ja lihaisuutta

Pakkaus: Maailman parhaaksi palkittu leikkelerasia
Aidossa savusaunassa hellästi mureaksi kypsytetty leivänpäällinen. Hidas kypsytys takaa selkeästi erottuvan savun maun. Pakattu käytössä kätevään, maailman parhaaksi palkittuun leikkelerasiaan.

ATRIA JOULUKINKKUVIIPALE 400G
Joulukinkun himoon
* Kaupoissa joulun alla

Kypsä ja viipaloitu joulukinkkuviipale – valmis tarjottavaksi. Perinteistä harmaasuolattua joulukinkkua, hieman paksumpina siivuina kuin leikkeleissä toimien niin leivänpäällisenä kuin aterianakin. Joulunajanpienemmän pitopöydän kätevä uutuus uudelleen suljettavassa rasiassa.

- Siipikarjatuotteet:
tuoteryhmäpäällikkö Katja Latvala, puh. 040 830 6930, katja.latvala@atria.fi - Ruokamakkarat ja muut lihavalmisteet: tuoteryhmäpäällikkö Kaisa Kettula,
-
Kuluttajapakattu liha: tuoteryhmäpäällikkö Anna Kultalahti, puh. 040 865 2467, anna.kultalahti@atria.fi
- Valmisruoka: tuoteryhmäpäällikkö Johanna Hyytinen, puh. 040 586 0645, johanna.hyytinen@atria.fi, tuotepäällikkö Elina Välisaari, puh. 040 641 8327, elina.valisaari@atria.fi
- Leivänpäälliset: tuoteryhmäpäällikkö Mervi Kivimäki, puh. 040 353 1341, mervi.kivimaki@atria.fi
- Kuva- ja aineistopyynnöt: tiedottaja Anne Myllykorpi, puh. 050 591 8168, anne.myllykorpi@atria.fi

• ruoka & tuotteet

Atria Suomi on osa kasvavaa ja kansainvälistä elintarvikealan yritystä Atria Oyj:tä. Atria on yksi johtavista ruoka-alan yrityksistä Pohjoismaissa,Venäjällä ja Baltian alueella. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2014 noin 1 426 miljoonaa euroa, ja sen palveluksessa on lähes 5 000 henkilöä. Atria Suomen tuotantolaitokset sijaitsevat Nurmossa, Kuopiossa, Kauhajoella, Forssassa, Sahalahdella ja Jyväskylässä. Atrian juuret ulottuvat vuoteen 1903,jolloin perustettiin sen vanhin omistajaosuuskunta. Atria Oyj:n osakkeet listataan Nasdaq OMX Helsinki Oy:ssä.

www.atriagroup.com.