Henkilövalintoja Atria Oyj:n hallituksessa ja hallintoneuvostossa

Atria Oyj, Pörssitiedote 7.5.2014, klo 9.00

Atria Oyj:n hallintoneuvosto on yhtiökokouksen jälkeisessä järjestäytymiskokouksessaan valinnut uudelleen hallintoneuvoston puheenjohtajaksi Hannu Hyryn ja varapuheenjohtajaksi Juho Anttikosken.

Atria Oyj:n hallitus on yhtiökokouksen jälkeisessä järjestäytymiskokouksessaan valinnut uudelleen hallituksen puheenjohtajaksi Seppo Paavolan ja varapuheenjohtajaksi Timo Komulaisen.

Hallitus päätti yhdistää Nimitysvaliokunnan ja Palkitsemisvaliokunnan Nimitys- ja palkitsemisvaliokunnaksi. Nimitys- ja palkitsemisvaliokunnan jäseneksi valittiin Harri Sivula. Muut jäsenet ovat hallituksen puheenjohtaja Seppo Paavola ja varapuheenjohtaja Timo Komulainen.

Atria Oyj:n hallitus on kokonaisuudessaan seuraava: hallituksen puheenjohtaja Seppo Paavola, varapuheenjohtaja Timo Komulainen, jäsenet Esa Kaarto, Jukka Moisio, Kjell-Göran Paxal, Jyrki Rantsi, Maisa Romanainen ja Harri Sivula.

ATRIA OYJ
Juha Gröhn

Atria Suomi on osa kasvavaa ja kansainvälistä elintarvikealan yritystä Atria Oyj:tä. Atria on yksi johtavista ruoka-alan yrityksistä Pohjoismaissa,Venäjällä ja Baltian alueella. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2012 noin 1 344 miljoonaa euroa, ja sen palveluksessa on lähes 5 000 henkilöä. Atria Suomen tuotantolaitokset sijaitsevat Nurmossa, Kuopiossa, Kauhajoella, Forssassa ja Karkkilassa. Atrian juuret ulottuvat vuoteen 1903,jolloin perustettiin sen vanhin omistajaosuuskunta. Atria Oyj:n osakkeet listataan Nasdaq OMX Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja: www.atria.fi ja www.atriagroup.com.