Kansa vaati, Atria toimittaa: Mörkö-makkara myyntiin kauppoihin ympäri maan

Suomen jääkiekon MM-kullan kunniaksi Atria laajentaa Wilhelm-tuoteperhettään 60 000 pakkauksen erikoiserällä. Kultajoukkueen kapteenin mukaan nimetty ”Mörkö-makkara” on myynnissä torstaista 6.6. alkaen kaupoissa kautta maan.

Atria Wilhelm oli yksi tämän vuoden jääkiekon MM-kisalähetysten yhteistyökumppaneista ja tarjosi kisojen viralliset kisalihat.

Voitokkaan joukkueen kapteeni inspiroi Atriaa julkaisemaan finaalin jälkeisenä päivänä leikkisän mainoskampanjan, jossa Wilhelm-tuoteperhettä oli laajennettu kapteenin mukaan nimetyllä ”Mörkö-makkaralla”.

Iltapäivälehdissä ja sosiaalisessa mediassa julkaistujen mainosten seurauksena Atrian kuluttajapalveluun tulvi kysymyksiä siitä, mistä Mörkö-makkaraa saa ostaa ja tuleehan tuote oikeasti kauppoihin. Atria päätti vastata kuluttajien toiveeseen rajoitetulla Mörkö-makkara-erällä.

”Kuluttajien signaali oli selvä: kansa halusi Mörkö-makkaran, joten me teimme sellaisen”, kertoo Atrian markkinointipäällikkö Elina Vuolle. ”Suomen maailmanmestaruus on koko kansan suuri ylpeydenaihe. Meille on kunnia-asia olla juhlinnassa mukana omalla tuotteellamme. Toivottavasti Mörkö-makkara ilahduttaa asiakkaitamme laajasti ympäri Suomen”, jatkaa Vuolle.

Mörkö-makkara on taattua Atria Wilhelm -laatua, ja sen rajoitettu 60 000 pakkauksen erä saapuu kauppoihin torstaina 6.6. Mörkö-pakkauksen voi löytää samoista hyllypaikoista Atria Wilhelm Perinteinen -tuotteiden kanssa.

”Jos kultajuhlia haluaa jatkaa Mörkö-makkarasta nauttien, kannattaa toimia nopeasti ja käydä ostamassa omansa pikimmiten. Makkara on myynnissä kaikkialla Suomessa, mutta ei kuitenkaan aivan jokaisessa kaupassa – erä on kooltaan sellainen, että kyseessä on eräänlainen keräilykappale, lopettaa Vuolle.

Lisätietoja: markkinointipäällikkö Elina Vuolle, Atria Suomi Oy, elina.vuolle@atria.fi, puh. 040 566 58 42

• Eläintenhoito

• markkinointi
  • ruoka & tuotteet
  • grillaus

Atria on Pohjoismaiden, Venäjän ja Viron johtavia liha- ja ruoka-alan yrityksiä. Olemme asiakkaidemme, henkilöstömme ja omistajiemme arvostama yli 110-vuotias yritys. Yrityksemme uusiutuminen ja kasvu perustuvat erinomaiseen kaupalliseen osaamiseen, tehokkaaseen toimintaan ja yhtenäiseen, kestävää menestystä arvostavaan toimintatapaan.

Päätuotteemme, Hyvä Ruoka, tuottaa paremman mielen ja kestävää arvoa kaikille sidosryhmillemme. Hyvä ruokamme on vastuullisesti ja eettisesti tuotettua, ravitsevaa ja turvallista. Liikevaihtomme vuonna 2018 oli noin 1,44 miljardia euroa ja palveluksemme oli noin 4 460 liha- ja ruoka-alan osaajaa Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Venäjällä ja Virossa. Atria Oyj:n osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä vuodesta 1991 lähtien.

Atria yrityksenä: www.atria.com
Kotikokkaajat: www.atria.fi