Tärkeä tiedote kuluttajille Takaisinveto: Allergeeniriski (seesaminsiemen) Atria Kunnon Arki Juustokerrosburgeri 180g ja Atria Wilhelm Porilainen 148g, viimeinen käyttöpäivä 6.10.2019 tai sitä aikaisempi

Atria Suomi Oy vetää takaisin tuotteet Atria Kunnon Arki Juustokerrosburgeri 180g ja Atria Wilhelm Porilainen 148g, molemmissa viimeinen käyttöpäivä 6.10.2019 tai sitä aikaisempi.

Tuotteiden sämpylöiden päällä on seesaminsiementä, jota ei ole mainittu pakkausmerkinnöissä. Tuote voi aiheuttaa oireita seesamille allergisille henkilöille, mutta muilta osin se on laadultaan hyvä ja turvallinen.

Tuotetiedot:

Atria Kunnon Arki Juustokerrosburgeri 180g
EAN 6407860061143

Atria Wilhelm Porilainen 148g
EAN 6407860061495

Erätiedot: viimeinen käyttöpäivä 6.10.2019 tai sitä aikaisempi.

Kuluttajia pyydetään olemaan yhteydessä ja lähettämään kuvan tuotepakkauksesta Atrian kuluttajapalveluun kuluttajapalvelu@atria.com. Kuluttajapalvelun puhelinnumero 0800-128742.

Atria on Pohjoismaiden, Venäjän ja Viron johtavia liha- ja ruoka-alan yrityksiä. Olemme asiakkaidemme, henkilöstömme ja omistajiemme arvostama yli 110-vuotias yritys. Yrityksemme uusiutuminen ja kasvu perustuvat erinomaiseen kaupalliseen osaamiseen, tehokkaaseen toimintaan ja yhtenäiseen, kestävää menestystä arvostavaan toimintatapaan.

Päätuotteemme, Hyvä Ruoka, tuottaa paremman mielen ja kestävää arvoa kaikille sidosryhmillemme. Hyvä ruokamme on vastuullisesti ja eettisesti tuotettua, ravitsevaa ja turvallista. Liikevaihtomme vuonna 2018 oli noin 1,44 miljardia euroa ja palveluksemme oli noin 4 460 liha- ja ruoka-alan osaajaa Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Venäjällä ja Virossa. Atria Oyj:n osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä vuodesta 1991 lähtien.

Atria yrityksenä: www.atria.com
Kotikokkaajat: www.atria.fi