Vinkillä hyväntekeväisyyslahjoitus: "Yhteisin eväin parempi arki"

Atria järjestää yhdessä Suomen Setlementtiliiton kanssa kampanjan nimeltä Yhteisin eväin parempi arki. Tarkoituksena on kerätä suomalaisille nuorille arvokkaita vinkkejä arjessa pärjäämiselle. Kampanja on avattu Atrian facebook-sivulle.

Valitse teema ja anna vinkki! Teemoja on kolme: Kestävä talous, Hyvä ruoka ja Antoisa arki. Vinkkisi kasvattaa Atrian lahjoitussummaa 4 eurolla ja vinkin tykkäys 0,20 eurolla. Kertyneellä lahjoitussummalla Suomen Setlementtiliitto järjestää nuorten leirin alkuvuonna 2014. Leirin tarkoituksena on muun muassa edistää nuorten oman elämän hallintaa ja lisätä nuorten yhteenkuuluvuuden tunnetta.

Anna siis vinkki, ja Atria lahjoittaa puolestasi rahat.

ATRIA SUOMI OY

Lisätietoja: www.facebook.fi/atria

• vastuullisuus
  • pakkaus

Atria Suomi on osa kasvavaa ja kansainvälistä elintarvikealan yritystä Atria Oyj:tä. Atria on yksi johtavista ruoka-alan yrityksistä Pohjoismaissa,Venäjällä ja Baltian alueella. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2012 noin 1 344 miljoonaa euroa, ja sen palveluksessa on lähes 5 000 henkilöä. Atria Suomen tuotantolaitokset sijaitsevat Nurmossa, Kuopiossa, Kauhajoella, Forssassa ja Karkkilassa. Atrian juuret ulottuvat vuoteen 1903,jolloin perustettiin sen vanhin omistajaosuuskunta. Atria Oyj:n osakkeet listataan Nasdaq OMX Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja: www.atria.fi ja www.atriagroup.com.