AVAIN Yhtiöt toivottaa rauhallista joulun aikaa ja menestystä uuteen vuoteen!

Uutinen   •   Joulu 23, 2015 08:58 EET

AVAIN Yhtiöt on mukana tekemässä hyvää. Joululahjojen sijasta lahjoitamme tänä jouluna 10.000 € hyväntekeväisyyteen. Sinulla on mahdollisuus vaikuttaa, mihin lahjoituksemme käytämme!

Oleme valinneet kaksi kohdetta, joiden kautta tarjoamme apua sitä tarvitseville. Jaamme lahjoitussumman saamiemme vastausten suhteessa Lasten ja nuorten säätiön ja WWF:n kesken. Vastaamalla voit osallistua myös itse Joulutalkoisiin!

Klikkaa tästä, mikäli haluat kohdistaa joululahjoituksen osaltasi Lasten ja nuorten säätiölle.

Lasten ja nuorten säätiö auttaa nuoria vahvistamaan elämäntaitojaan ja löytämään oman paikkansa. Lahjoitetut varat käytetään nuorten tukemiseen. Kun nuori löytää voimavaransa ja haluaa olla aktiivinen osa omaa yhteisöään, siitä hyötyvät kaikki. Lasten ja nuorten säätiö tekee tärkeää työtä, jotta jokaiselle nuorelle löytyy oma paikka

Klikkaa tästä, mikäli haluat kohdistaa joululahjoituksen osaltasi WWF:lle suomalaisen luonnon hyväksi.

Suomalainen luonto on antanut meistä jokaiselle jotain. Nyt luonto ja sen eläimet tarvitsevat sinun apuasi. Karhu, merikotka ja saimaannorppa tarvitsevat pesän poikasilleen. Yhdessä voimme varmistaa, että nämä upeat eläinlajit säilyvät myös tulevaisuudessa.

Kommentit (0)

Kommentti

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/fi/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.