Haemme Avain Yhtiöt konserniin ammattitaitoista maksuliikenne- ja lainareskontra-asiantuntijaa

Avain Yhtiöt on suomalainen konserni, joka on erikoistunut asuntojen ja asumisen palvelujen tuottamiseen, rakennuttamiseen, isännöintiin sekä korjausrakentamiseen. Konsernin tavoitteena on rakentaa ja ylläpitää toimivaa, turvallista ja ympäristöystävällistä elinympäristöä sekä kehittää kokonaisvaltaista asumisen ja rakentamisen laatua. Tavoitteenamme on toimia asiakkaidemme parhaaksi avoimesti ja aidossa vuorovaikutuksessa eri sidosryhmien kanssa, sosiaalisia ja taloudellisia vaikutuksia unohtamatta. Avain Yhtiöiden omistuksessa on noin 8 000 asuntoa ja tavoitteena on rakennuttaa vuosittain 1 000 uutta asuntoa keskeisille kasvualueille Suomessa. Konsernin vuosittaisten investointien arvo on yli 100 M€. www.avainasunnot.fi

HaemmeAvain Yhtiöt konserniin ammattitaitoista

Maksuliikenne- ja lainareskontra-asiantuntijaa

Tehtävänäsi ovat Avain Yhtiöt -konserniin kuuluvien yhtiöiden maksuliikenteen ja lainareskontran hoitaminen.

Työnkuvaan kuuluu mm.:

• Konsernin yhtiöiden päivittäisen maksuliikenteen ja lainareskontran hoitaminen
  • Rahoitus-suunnittelu ja kassaennusteiden laatiminen
  • Osallistuminen erillisyhtiöiden tilinpäätösten laadintaan sekä väli- ja konsernitilinpäätöstietojen tuottaminen
  • Pankkitilien hallinnointi ja ylläpito sekä tiliotteiden käsitteleminen
  • Ohjeistus-, neuvonta- ja kehitystehtävät

Etsimme tehtävään vahvaa ammattilaista, mutta tulet siitä huolimatta saamaan kattavan perehdytyksen ja edeltäjän tuen uuden roolisi haltuunottoon. Työkavereinasi on reilun 10 henkilön ammattitaitoinen taloustiimi ja esimiehenäsi toimii Avain Asumisoikeus Oy:n talouspäällikkö.

Haetulta henkilöltä toivomme:

• Kokemusta maksuliikenteen ja lainareskontran hoitamisesta
  • Kiinteistö- ja rakennuttamisliiketoiminnan tuntemusta
  • Soveltuva tutkintoa, esim. tradenomi tai opistotason tutkinto
  • Yhteistyökykyä, hyviä kommunikointi- ja tiimityötaitoja
  • Arava-, korkotuki- ja asumisoikeuslainsäädännön ja siihen liittyvän muun lainansäädännön tuntemus katsotaan eduksi

Avain Yhtiöt tarjoaa sinulle mukavan työpaikan avoimessa ja matala hierarkkisessa organisaatiossa, jossa vallitsee yhteen hiileen puhaltamisen kulttuuri. Yrityksessä kannustetaan kehittämään omaa ammattitaitoa ja tuetaan työntekijöiden hyvinvointia monipuolisesti.

Yritys sijaitsee Kalasatamassa Helsingissä, hyvien kulkuyhteyksien varrella.

Tehtävä alkaa sopimuksen mukaan, mielellään loppuvuodesta 2018 ja on vakituinen.

Jos tunnistat itsesi kuvauksesta ja etsit urallasi seuraavaa askelta, olemme Sinusta kiinnostuneita! Rekrytointia hoitaa Businessliken seniorikonsultti Kristiina Palmu, puh. +358 9 682 90805

Lähetäthän hakemuksesi 7.10.2018 mennessä :