Haemme pääkonttorillemme Helsingin Kalasatamaan Asumisen Manageria

ASUMISEN MANAGERI

Toimintamme laajentuessa haemme pääkonttorillemme Helsingin Kalasatamaan ASUMISEN MANAGERIA työskentelemään asukasyhteydenpidon, kiinteistöhallinnon ja kiinteistöteknisten tehtävien parissa.

Mitä odotamme sinulta

Tehtävässä menestyminen edellyttää useamman vuoden monipuolista kokemusta kiinteistöalalta, sekä soveltuvaa alan koulutusta ja halua työskennellä monipuolisten ja vaihtelevien tehtävien parissa. Työotteeltasi olet energinen, oma-aloitteinen ja tarvittaessa itseohjautuva. Olet vuorovaikutteinen, oppimishaluinen ja ongelmanratkaisukeskeinen.

Asumisen managerina vastaat itsenäisesti asukasreklamaatioiden käsittelystä, hoidat asumishaittoihin ja mahdollisiin korvauksiin liittyvät asiat, sekä häätötoimenpiteiden käynnistämisen. Asukasmuutostöiden prosessin ohjaus ja naapurin kuulemiset kuuluvat vastuualueellesi ja toimit vuokra-asuntosalkun teknisenä managerina. Hallinnanjako, rasite- ja yhteisjärjestelysopimusten hallinnointi on osa toimenkuvaasi. Osallistut myös Avain Yhtiöiden toimitilojen manageeraukseen. Lopullinen tehtävänkuva määritetään omien vahvuuksiesi mukaisesti. Työskentelet itsenäisesti, mutta osana kiinteistötiimiämme yhdessä kiinteistöjohtajan, hallinnollisen kiinteistöpäällikön ja teknisen kiinteistöpäällikön kanssa.

Tarjoamme sinulle:

• haasteellisen ja mielenkiintoisen tehtävän innovatiivisessa ja avoimessa työyhteisössä
  • vakituisen tehtävän, nykyaikaiset työvälineet kehittyvässä työympäristössä
  • kilpailukykyiset edut, kattavan työterveyshuollon sekä erinomaiset mahdollisuudet ammatilliseen kehittymiseen

Lisätietoja tehtävästä antaa Jan Bertills, kiinteistöjohtaja, puh. 040 766 3390

ma 18.11. klo 13-17, to 21.11. klo 15-18 ja 26.11. klo 14-18

Jätä vapaamuotoinen hakemuksesi ja ansioluettelosi (cv) palkkatoiveineen pe 29.11.2019 mennessä:jan.bertills@avainyhtiot.fi

Avain Yhtiöt on suomalainen konserni, joka on erikoistunut asuntojen ja asumisen palvelujen tuottamiseen, rakennuttamiseen, isännöintiin sekä korjausrakentamiseen. Konsernin tavoitteena on rakentaa ja ylläpitää toimivaa, turvallista ja ympäristöystävällistä elinympäristöä sekä kehittää kokonaisvaltaista asumisen ja rakentamisen laatua. Tavoitteenamme on toimia asiakkaidemme parhaaksi avoimesti ja aidossa vuorovaikutuksessa eri sidosryhmien kanssa, sosiaalisia ja taloudellisia vaikutuksia unohtamatta. Avain Yhtiöiden omistuksessa on noin 8 000 asuntoa ja tavoitteena on rakennuttaa vuosittain 1 000 uutta asuntoa keskeisille kasvualueille Suomessa. Konsernin vuosittaisten investointien arvo on yli 100 M€.