Rekrytointi: Taloushallinto / Kirjanpitäjä kiinteistöalalle

AVAIN Asumisoikeus Oy kuuluu AVAIN Yhtiöt –konserniin. Yhtiö on valtakunnallisesti toimiva asumisoikeusyhteisö, joka omistaa tällä hetkellä yli 6000 asuntoa eri puolilla Suomea. AVAIN Yhtiöt -konserniin kuluu AVAIN Asumisoikeus Oy:n lisäksi neljä muuta yhtiötä, jotka tarjoavat rakennuttamispalveluita, teknisiä ja hallinnollisia kiinteistönjohtopalveluita, isännöintipalveluita, pienurakka- ja remontointipalveluita, vuokra-asuntoja sekä muita asumiseen liittyviä palveluita.

Haemme AVAIN Asumisoikeus Oy:lle kirjanpitäjää, jolla on mielellään kokemusta kiinteistöalan kirjanpidosta ja / tai konsernikirjanpidosta.

Osaamistasostasi riippuen tehtäviisi kuuluu mm. konsernin yhtiöiden juoksevan kirjanpidon hoitaminen sekä yhtiöiden välitilinpäätösten ja tilinpäätösten laadinta, konsernitilinpäätös, rakennusaikaisten yhtiöiden kirjanpito ja projektilaskenta, käyttöomaisuuskirjanpito sekä viranomaisyhteydet ja -ilmoitukset.

Lopullinen tehtävänkuva tulee rakentumaan valitun henkilön ammattitaidon ja kiinnostuksen kohteiden mukaan. Tehtävässä on mahdollisuus oman ammatillisen osaamisen kehittämiseen.

Haetulta henkilöltä toivomme:

• kokemusta kirjanpidosta tilinpäätöksineen
  • sujuvaa suomen kielen taitoa (konsernikieli)
  • hyviä IT-taitoja
  • kokemusta kiinteistökirjanpidosta ja/tai konsernilaskennasta tai kiinteistö-/rakennuttamisliiketoiminnan tuntemusta

13 hengen taloushallinnon tiimiin etsitään kirjanpitäjää jolta löytyy ammattitaidon lisäksi:

• vahvoja tiimityötaitoja
  • halua kehittää omaa osaamista ja taloushallinnon prosesseja
  • positiivista, rohkeaa ja työstään innostuvaa asennetta
  • vastuullista, tarkkaa ja omatoimista työskentelyotetta

Asiakkaamme tarjoaa sinulle näköalapaikan kiinteistöalalle ja matalahierarkkisen organisaatiokulttuurin, jossa vallitsee vahva yhteen hiileen puhaltaminen. Yrityksessä kannustetaan kehittämään omaa ammattitaitoa sekä yrityksen prosesseja ja kouluttautumista tuetaan aktiivisesti.

Jos tunnistat itsesi kuvauksesta ja viihdyt dynaamisessa organisaatiossa, tukea antavassa ja huumorintajuisessa tiimissä ja sinulta löytyy innokkuutta pysyä mukana kasvavassa yhtiössä ja kasvun mukana tuomassa muutoksessa, olemme Sinusta erittäin kiinnostuneita!

Yritys sijaitsee Kalasatamassa Helsingissä, hyvien kulkuyhteyksien varrella. Autopaikka on mahdollinen.

Tehtävä alkaa syyskuun alussa ja se on vakituinen. Tehtävään pyritään valitsemaan henkilö juhannukseen mennessä. Toimi ripeästi ja lähetä hakemuksesi Businessliken sivujen kautta CV:n ja palkkatoiveen kera! Pääset lähettämään hakemuksen täältä.

Rekrytointia hoitaa Businessliken konsultti Elina Salo, 09-682 90 803.