Uusia puoli-hitasasuntoja Helsingin Malmille

Uusia paritalo- ja luhtitalokoteja uudelle asuinalueelle kehän tuntumassa ja kuitenkin lähelle luontoa! Ala-Malmin loistavien liikenneyhteyksien ja hyvien palveluiden lähelle on suunnitteilla kaksi puolihitaskohdetta.

Uudiskohteet tulevat Longinojan itäpuolelle, uudelle viihtyisälle pientaloalueelle, jonka ympäristöstä löytyvät loistavat ulkoilu- ja harrastusmahdollisuudet, esim. palloiluhalli, jäähalli ja kartingrata. Malmin juna-asema ja kauppakeskus ovat kävelymatkan päässä, ja uusi päiväkotikin sijaitsee aivan vieressä.

Kodit ovat huolellisesti suunniteltuja, viihtyisiä ja hyvin varusteluja. Jokaisessa asunossa on oma terassi tai parveke, keraaminen liesitaso ja kaluste-uuni, astianpesukone, sälekaihtimet sekä kylpyhuoneen mukavuuslattialämmitys. Rakentamisen aikana voit myös vaikuttaa materiaaleihin sekä kodinkoneisiin.

Asunto Oy Helsingin Stuertti | Pilvenpyörteentie 15

Luhtitalo, asuntotyypit:

1H+KT 33,5 m² 1 kpl

2H+KT+S 49-49,5 m² 3 kpl

3H+KT+S 80,5-81 m² 2 kpl

4H+KT+S 98 m² 1 kpl

Asunto Oy Helsingin Pilotti | Pilvenpyörteentie 11

Kytkettyjä paritaloja, asuntotyypit:

3-4H+KT+S 93 m² 8 kpl

5H+KT+S 102,5-104 m² 2 kpl

Asuntojen arvioitu valmistumisaika on 2020.

Puolihitas

Asunnot ovat ns. puolitas -asuntoja, jotka rakennetaan Helsingin kaupungin vuokraamalle tontille ja joiden myyntihinta on rajoitettu kaupungin toimesta kun koti myydään ensimmäisen kerran. Asunnon ensiostajat voivat kuitenkin myydä asunnon eteenpäin ilman myyntirajoituksia, joka erottaa puolihitaksen varsinaisesta hitaksesta.

Puolihitas -asuntojen osto-oikeus arvotaan kaikkien asuntoja hakeneiden kesken. Hakuajan päättyessä ostajaehdokkaat arvotaan ja hakijoiden kanssa tehdään varaussopimus. Hakuajan jälkeen asuntoihin on jatkuva haku ja varausmenettely.

Hakuaika asuntoihin päättyy 11.8.2019. Lapsiperheillä on arvonnassa etuoikeus perheasuntoihin. Katso kohteiden esitteet ja hinnasto sekä tarkemmat hakuohjeet nettisivuiltamme:

www.avainasunnot.fi/helsinki-malmi

Lisätietoa: