Tiedote -

Avain Yhtiöt ja Hertz Autovuokraamo yhteistyöhön – Ensimmäiset taloyhtiöiden yhteiskäyttöautot käyttöön Tampereella ja Kirkkonummella

Avain Yhtiöt on tehnyt yhteistyösopimuksen Hertz Autovuokraamon kanssa yhteiskäyttöauton kokeilusta Tampereella ja Kirkkonummella. Ensimmäiset yhteiskäyttöautot tulevat Tampereen Vuoreksen sekä Kirkkonummen Tolsan ja Laajakallion Avain Asukkaiden käyttöön tällä viikolla.

Avain Yhtiöiden markkinointi- ja myyntijohtaja Elias Kiviranta näkee yhteiskäyttöautossa monia mahdollisuuksia: ”Palvelu antaa autottomille asukkaillemme mahdollisuuden muun muassa kauppareissujen vaivattomampaan hoitamiseen tai vaikkapa viikonloppumatkojen tekemiseen. Toisaalta se voi joillekin perheille toimia kakkosauton vaihtoehtona.”

Yhteiskäyttöautot tulevat käytännössä sijaitsemaan taloyhtiöiden omilla pysäköintialueilla, joista asukkaiden on helppo ottaa autot omaan käyttöön. Autona tulee olemaan laadukas Volvo V 40, ja Hertz tulee huolehtimaan sen ylläpidosta. ”Olemme iloisia, kun voimme tuoda palveluitamme lähelle. Tällä tavalla auto on 24/7 asukkaiden käytettävissä, eikä sitä tarvitse erikseen noutaa vuokraamon pisteestä”, toteaa Hertz Car Sharing -palveluiden kehitysjohtaja Jaakko Haikonen.

Lisätietoja:

Elias Kiviranta, markkinointi- ja myyntijohtaja, Avain Yhtiöt, puh. 040 577 2784

Jaakko Haikonen, Hertz Car Sharing -palveluiden kehitysjohtaja, Hertz Autovuokraamo, puh. 040 717 7964

Avain Yhtiöt on suomalainen konserni, joka on erikoistunut asuntojen ja asumisen palvelujen tuottamiseen, rakennuttamiseen, isännöintiin sekä korjausrakentamiseen. Konsernin tehtävänä on rakentaa ja ylläpitää toimivaa ja turvallista elinympäristöä sekä kehittää kokonaisvaltaista asumisen ja rakentamisen laatua.