Ratinassa turvallisuus ja viihtyvyys kulkevat rinta rinnan

Ratina on Tampereen suurin kauppakeskus. Kauppakeskus on ympäristönä haastava, sillä ihmisiä ja erilaisia turvallisuuteen liittyviä tilanteita on paljon. AVARN Security on kyennyt vastaamaan Ratinan tarpeisiin ammattitaitoisesti ja joustavasti.

Kauppakeskus Ratinassa on yhteensä noin 53 000 neliötä vuokrattavaa liiketilaa. Parkkitilaa on yli 1 200 autolle.

– Arkipäivisin meillä käy lähes 20 000 asiakasta ja viikonloppuisin toki sitten enemmän, kertoo kauppakeskuspäällikkö Mervi Ahola.

”AVARN Security on ammattitaitoinen firma, joka tietää mitä tekee”

AVARN Security vastaa Ratinan turvallisuudesta sekä infopisteen toiminnasta. Vartioinnin lisäksi AVARN Securityn työntekijät vastaavat osaltaan myös asiakkaiden viihtyvyydestä neuvomalla ja opastamalla heitä.

– Yhteistyökumppania etsiessä kilpailutimme kaikki meille sopivimmat firmat. Halusimme tietenkin löytää sellaisen kumppanin, jolta löytyisi riittävästi resursseja tämän kokoisen yksikön hoitamiseen, Ahola perustelee.

– Kilpailutuksen tuloksena päädyimme AVARNiin, Ahola jatkaa

”Meitä on kuunneltu”

Yhteistyö AVARN Securityn kanssa on sujunut Aholan mukaan erittäin hyvin. Toiminta on ollut joustavaa.

– Kauppakeskus on ympäristönä haastava. Täällä tapahtuu monenlaisia tilanteita, sillä täällä on monenlaisia ihmisiä. Asioita on aina pystytty hoitamaan hyvinkin nopealla aikataululla, Ahola kuvailee.

– Olemme olleet erittäin tyytyväisiä AVARN Securityyn, koska yhteistyö on sujunut niin hyvin. Meitä on kuunneltu ja olemme mielestäni saaneet vastinetta rahalle. Olemme siis saaneet sitä, mitä olemme kovasti halunneetkin. AVARN Security on ammattitaitoinen firma, joka tietää mitä tekee ja osaa tämän työn hyvin, Ahola kiteyttää.

• vartiointi
  • asiakastarina